Gjest baben Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Hvor mye penger tror dere man bruker på en måneds interrail-tur i Europa? Til bosted, mat, alkohol, ++ ? Sånn cirka? Kan 15.000 + togbilletten være nok? Eller bør jeg satse på å ha litt mer penger, rundt 20.000 ?
#Mj# Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 det kan sikkert være nok, tror jeg brukte ca. 6000 på litt over to uker, og vi var på alle de dyre plassene... men vist du har mulighet til å samle sammen 20000 ville jeg prøvd på det. det er veldig godt å vite at man har litt ekstra penger vist noe skulle gå galt.
Lista Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Jeg var på interrail i fjor sommer. 4 uker i Tyskland, Tsjekkia, Østerrike, Kroatia, Italia, Frankrike og Nederland. Brukte vel ca. 20 000 + billetten. Fløy da til første sted, og hjem fra siste sted. Kjøpte ikke 30 dagers billett, men 10 reisedager i løpet av 22 dager-billett. Vi hadde 50 euro/dagen i budsjett, men overskred vel det en del
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Vil anbefale 5000,- NOK i uka, særlig i og med at dere ferdes så mye i vest-Europa. Alltid bedre å ha med for mye enn for lite Anonymous poster hash: e8936...505
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå