Gå til innhold

Nedlasting

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange på kvinneguiden er det som laster ned filmer, musikk og liknende ulovlig fra nett? Er det fortsatt noen som mener at det er for ille? Og for de som gjør det; kun nedlasting, eller kjøp/leie også, av prinsipp?

Selv går det kun i nedlasting, og jeg kunne ikke gått tilbake til å leie og kjøpe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fikira
Skrevet

Laster ned, liker jeg det jeg så, så kjøper jeg.

• Liker 2
Skrevet

Laster ned musikk, serier og filmer.

Men mange av filmene kjøper jeg også, fordi jeg liker dem :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg laster ned ca. 300 album i året, 100-200 filmer og noen spill/programmer. Noe av det er lovlig å laste ned, mesteparten er ikke det.

samtidig kjøper jeg musikk for ca. 5000,- i året (både CD, vinyl og kassett), film for ca. 3000,- (DVD, BluRay, kino) og spill for ca. 1000-2000,-.

er 100% for fri nedlasting av absolutt alt.

Gjest Reproductivist
Skrevet

Halve moroa med det er at det er ulovlig imm. Den andre er at det er gratis/enkelt å bryte loven på den måten. 0% av moroa kommer fra innholdet fordet alltid er dritt.

Skrevet

Halve moroa med det er at det er ulovlig imm. Den andre er at det er gratis/enkelt å bryte loven på den måten. 0% av moroa kommer fra innholdet fordet alltid er dritt.

Hæ?

• Liker 5
Gjest fireflies
Skrevet

Jeg bruker Pirate Bay hver eneste dag. Laster ned enormt mye filmer og en god del musikk. Av og til spill og programvarer, men det hører sjeldenhetene til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...