Gå til innhold

Den evinnelige orgasmen........


Skorpionen

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg få orgasme uten å bruke vibrator? Jeg har aldri hatt orgasme sammen med en gutt før bortsett fra med denne gutten jeg er sammen med nå. Men da har vi brukt vibrator. Jeg har aldri onanert noe særlig heller. har bare brukt dusjen av og til å da kommer jeg. Men jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal gå frem for å få det og dermed kan jeg ikke veilede gutten min heller! Jeg vet jo hva som kjennes godt men det er liksom ikke godt nok til at jeg kommer. Tror jeg trenger veldig mye stimulering for å få det!! Alle råd mottas med takk!! Forresten, er det en generell oppfatning at man skal barbere bort rompehåra?? Er det noe særlig da? Hva mener dere gutta? Blir helt forvirra av alt dette snakke om fjerning av hår her og der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du forsøkt å fingre klitoris? (Altså -uten vibrator, men med fingrene?). Hva om han slikker det? Får du ikke orgasme da heller?

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette funker veldig bra:

Sitt oppå ham, med ryggen vendt mot ham. Litt sånn sittende doggy-style, med andre ord. Han bør sitte oppreist i senga også. Du beveger det som du vil. Han kan fingre klitoris på en veldig behagelig måte, særlig hvis du sprer bena litt. Kjenn etter hva han gjør, og rettled ham til det som er behagelig.

Etterhvert så lener du deg bakover. Prøv å ta armen rundt halsen hans. Trikset er at da tipper du bekkenet på en sånn måte at hvis det finnes et G-punkt, så treffer du det! icon_biggrin.gif Du kommer tett inntil ham (hviler mot brystet), har kontroll og han stimulerer helt fint klitoris med fingrene. Ingen vibrator trenges, i hvertfall ikke med litt øvelse.

OK, det forutsetter at du synes at det er greit å bli tatt bakfra. Og at du klarer å sitte på knærne. Men hvis du fikser det, så er det en sikker vinner, i hvertfall når man har fått prøvd noen ganger... icon_biggrin.gif

Catzy12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Barbere bort rompehårene? I all verden, hvordan er det du ser ut, da??????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...