Gå til innhold

Hva feiler meg?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest20002
Skrevet

Hei.

Jeg fjernet mandlene mine for nøyaktig en månde siden, etter det har jeg vært ganske dårlig.

Fikk infeksjon og har gått på 2 antibiotika kurer etter det.

Nå er jeg friskmeldt men jeg :

- raser ned i vekt

- plages med å spise

- er svimmel

- besvimer

- ont i hode

- fryser ( er veldig varm )

- ont i nakke

Noen som har noen meninger om dette ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg høres det ut som at du bør ta en tur til legen over påske, eller legevakten hvis du føler deg akutt syk.

Det er vanskelig for oss her inne å diagnostisere deg, men det kan vøre bivirkninger av operasjonen og ing\feksjonene du har hatt.

Ta det helt med roo i påsken å ring legen din på tirsdag.

Lykke til.

Skrevet

Gikk selv ned syv kilo da jeg tok mandlene, orket ikke å spise jeg heller og dét lille jeg fikk ned måtte moses før jeg klarte å svelge dét. Men EN måned?? Hørtes ikke bra ut. Ville oppsøkt lege jeg og!! Selv var jeg kun dårlig i ti dager... og slapp heldigvis unna infeksjoner, så sårene grodde veldig fint. God bedring og lykke til!! Husker dét gjorde VONDT, så jeg føler virkelig med deg. En liten oppmuntring: Dette er sytten år siden og jeg har aldri hatt hals- og lungesykdom siden!! Kun vanlig forkjølelse, så du har mye GOD helse å se frem i mot så fort du får bukt med infeksjonene:-)

Skrevet

Bor du et sted på Østlandet? Jeg vet nemlig om en flink øre-nese-hals spesialist som du kunne prøve å oppsøke.

Tok mandlene selv for noen år siden. det var vondt i 1,5 uker, men etter det gikk det over og har aldri merket noe mer til det.

Gjest Reproductivist
Skrevet

Hjernehinnebetennelse?

Skrevet (endret)

Kjære Trådstarter,

Her kan du ikke vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Det beste hadde vært om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

ninuska_, moderator

Endret av ninuska_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...