Gå til innhold

Usikkerhet

Steinar40

Anbefalte innlegg

Du kan mene og tro hva du vil, Steinar. Men den dagen du får ei kjerring på fast abbonnement, skal jeg love deg at du vil bli desperat etter å selv spandere en borteweekend på henne for å studere marmortissefanter. :ler:

hehe ja, jeg ser den :ler:

Men jeg vil ikke at forholdet skal starte på den måten :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man er et par så prioriterer man det begge kan tenke seg å gjøre i sammen.

Ellers er det ingen vits i å være et par.

Selvsagt, men som i et parforhold bør det gjerne være rom for at man kan ha egne aktiviteter. Jeg reiser alene til London flere ganger i året, og jeg tror egentlig samboeren min synes det er deilig å slippe å være med meg på shopping. Og han tar gjerne og busser rundt alene i Norge for å komme seg litt vekk og bare nyte livet. Hva er galt med det egentlig? Man kan da både gjøre ting som par og alene?

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ingenting om hvor lenge jeg har vært singel. Jeg derimot vet at du aldri har vært i et parforhold, så hvem av oss som vet best hvordan ting fungerer kan vi jo gjerne spekulere i.

Jeg har IKKE behov for pose og sekk, det er nemlig ikke pose og sekk å få til flere ting i livet.

Det handler om kommunikasjon, prioriteringer, respekt for partner, stole på partner og arrestere sin egen usikkerhet.

Data: Du jobber en hel helg, hun får en gratis tur. Hadde du nektet henne å reise?

Jeg har ikke nok data om dama.

Altså om hun behandler meg med omtanke og respekt, og om forholdet ellers fungerer bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, men som i et parforhold bør det gjerne være rom for at man kan ha egne aktiviteter. Jeg reiser alene til London flere ganger i året, og jeg tror egentlig samboeren min synes det er deilig å slippe å være med meg på shopping. Og han tar gjerne og busser rundt alene i Norge for å komme seg litt vekk og bare nyte livet. Hva er galt med det egentlig? Man kan da både gjøre ting som par og alene?

Mvh Yvonne :heiajente:

Galt og galt, fru Blom ;) Poenget er bare det at alle er forskjellige. Det som passer for dere passer ikke nødvendigvis for alle andre.

Det er ikke engang sikkert det hadde passet for deg hvis du hadde vært i sammen med en annen fyr.

Alle par er ulike. Mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nok data om dama.

Altså om hun behandler meg med omtanke og respekt, og om forholdet ellers fungerer bra.

Hun behandler deg med omtanke og respekt, og forholdet ellers fungerer bra. Hadde du fortsatt nektet henne å reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ingenting om hvor lenge jeg har vært singel. Jeg derimot vet at du aldri har vært i et parforhold, så hvem av oss som vet best hvordan ting fungerer kan vi jo gjerne spekulere i.

Jeg har IKKE behov for pose og sekk, det er nemlig ikke pose og sekk å få til flere ting i livet.

Det handler om kommunikasjon, prioriteringer, respekt for partner, stole på partner og arrestere sin egen usikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun behandler deg med omtanke og respekt, og forholdet ellers fungerer bra. Hadde du fortsatt nektet henne å reise?

Hvis alt lå til rette, så kunne det sikkert vært greit å få litt fri ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ta råd om forhold, må det bli fra slike som Yvonne. Menn som kun har en teoretisk ønskeliste om hvordan kvinner virker, og folk som får meg til å lure på om de beskriver forholdene sine eller en maskingeværsalve, har på en måte ikke injurierende kraft...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpløs

Steinar, ser du ikke at du fremstår som helt blåst med alle disse uttalelsene dine? Du er 1000 ganger mer usikker enn noen kvinne jeg noengang har vært borti. Prøv å vær litt mer ydmyk og heller lær av folk med erfaring.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar, ser du ikke at du fremstår som helt blåst med alle disse uttalelsene dine? Du er 1000 ganger mer usikker enn noen kvinne jeg noengang har vært borti. Prøv å vær litt mer ydmyk og heller lær av folk med erfaring.

Det er umulig å lære dette.

Absolutt alle parforhold er nemlig ulike.

Det som passer for et par, passer overhodet ikke for et annet par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hele denne tråden er komplett idiotisk. Utgangspunktet er "kvinners usikkerhet", og det fremstår bare mer og mer klart at den som er usikker her, er Steinar. Makan til kontrollfrik har jeg ikke vært borti noen gang!

Det verste er at du ikke ser det selv, at det er din usikkerhet som gjør at du har slik et behov for regler. Dessuten er det stort sett bare teori og veldig lite praksis du har å komme med.

Hva syns du om måten jeg har tilbragt påsken da tro? Jeg har vært i hjembyen min i 9 dager uten samboer, for han er på jobb i nordsjøen. Om dette hadde vært oss som par (gud forby!), så hadde du nektet meg det?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele denne tråden er komplett idiotisk. Utgangspunktet er "kvinners usikkerhet", og det fremstår bare mer og mer klart at den som er usikker her, er Steinar. Makan til kontrollfrik har jeg ikke vært borti noen gang!

Det verste er at du ikke ser det selv, at det er din usikkerhet som gjør at du har slik et behov for regler. Dessuten er det stort sett bare teori og veldig lite praksis du har å komme med.

Hva syns du om måten jeg har tilbragt påsken da tro? Jeg har vært i hjembyen min i 9 dager uten samboer, for han er på jobb i nordsjøen. Om dette hadde vært oss som par (gud forby!), så hadde du nektet meg det?

Det er vel uansett ikke så veldig lett å gjøre noe i sammen når han er et helt annet sted på jobb eller?

Jeg prater om at man skal prioritere hverandre som et par når muligheten er der. Og ikke prioritere å reise bort med helt andre folk istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gir inntrykk av å ville ha i pose og sekk.

Du vil tydeligvis ha et parforhold, men du vil samtidig gjøre akkurat som du selv vil. Og det er ikke mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir inntrykk av å ville ha i pose og sekk.

Du vil tydeligvis ha et parforhold, men du vil samtidig gjøre akkurat som du selv vil. Og det er ikke mulig.

Hvor gir jeg inntrykk av det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gir jeg inntrykk av det?

I innleggene du skriver. F.eks dette med å reise på ferie sammen med andre folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I innleggene du skriver. F.eks dette med å reise på ferie sammen med andre folk.

LangWeekend med venninner skrev jeg, spesielt når partner ikke kan, eller har interesse. Gjerne parallelt med at partner drar på turer alene, hvor JEG ikke kan eller har interesse. Og ferie med partner. Det er to helt forskjellige ting, og det tyder ikke på pose og sekk, det tyder på å være glad i å reise.

Hva annet mener du tyder på at jeg vil ha i både pose og sekk, siden du skrev for eksempel?

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prater om at man skal prioritere hverandre som et par når muligheten er der. Og ikke prioritere å reise bort med helt andre folk istedet.

Og hvem i denne tråden har skrevet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det er vel uansett ikke så veldig lett å gjøre noe i sammen når han er et helt annet sted på jobb eller?

Jeg spør deg om du hadde nektet dama di å reise, om dere var i samme situasjon som oss i påsken? Helt konkret, ikke noe ja men, nei men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LangWeekend med venninner skrev jeg, spesielt når partner ikke kan, eller har interesse. Gjerne parallelt med at partner drar på turer alene, hvor JEG ikke kan eller har interesse. Og ferie med partner. Det er to helt forskjellige ting, og det tyder ikke på pose og sekk, det tyder på å være glad i å reise.

Hva annet mener du tyder på at jeg vil ha i både pose og sekk, siden du skrev for eksempel?

For meg betyr det å være et par at man prioriterer å gjøre ting i sammen som et par. Og IKKE at man bare fortsetter å leve som 2 single som tilfeldigvis bor under samme tak.

Men det er jo helt åpenbart at mange ikke mener dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...