Steinar40 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #241 Del Skrevet 27. april 2011 Ta signalene, mann. Som jeg har prøvd å si her, det er dette jeg holder på med. Ikke engang jeg klarer å unngå å se broer som brenner. Og så lenge jeg ikke har tent på selv, så er det ikke mitt ansvar å slukke. Det er fordelen med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #242 Del Skrevet 27. april 2011 Å ikke være i stand til å se at det er problemer og utfordringer er noe annet enn å ikke ville se det. Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 27. april 2011 #243 Del Skrevet 27. april 2011 Hvorfor mener du det ene utelukker det andre? Man har 5 uker ferie i året, og tillegg kan man ta seg noen langhelger? Hva gjør det vel om man tar en ferieuke eller et par langhelger med venner? Ikke bare har paret godt at å være fra hverandre av og til, men det er viktig å ta vare på venner også, og av og til prioritere disse. Steinar trenger ikke venner, han er seg selv nok. Han og damen skal leve sammen i en ugjennomtrengelig kokong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #244 Del Skrevet 27. april 2011 Har det omsider trengt inn hos deg alt det vi andre på mange måter og med forskjellige innfallsvinkler har forsøkt å få deg til å forstå, at damen overhodet aldri har hatt noen tanke på at dere skal bli sammen? Og hva gjør du med dette da? Jeg venter på at alle broer er blitt til aske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. april 2011 #245 Del Skrevet 27. april 2011 Ikke nødvendigvis. Jo - nødvendigvis. Resultatet - nemlig at man ender med å bruke tid på et forhold som ikke var liv laga, er det det samme enten man ikke er istand til å se eller ikke vil se. Du må skille snørr og barter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. april 2011 #246 Del Skrevet 27. april 2011 Som jeg har prøvd å si her, det er dette jeg holder på med. Det gjør du ikke, du sitter med en halvstiv en og venter på å få fitte. Men det kommer du ikke til å få av denne dama, så ta deg en runk og move on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #247 Del Skrevet 27. april 2011 Jo - nødvendigvis. Resultatet - nemlig at man ender med å bruke tid på et forhold som ikke var liv laga, er det det samme enten man ikke er istand til å se eller ikke vil se. My point exactly Altså er det å ikke være i stand til å se at det er problemer og utfordringer AKKURAT DET SAMME som å ikke ville se det. I praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. april 2011 #248 Del Skrevet 27. april 2011 Det gjør du ikke, du sitter med en halvstiv en og venter på å få fitte. Men det kommer du ikke til å få av denne dama, så ta deg en runk og move on! Kate, da!! Nå er du stygg i munnen din igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. april 2011 #249 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) My point exactly Altså er det å ikke være i stand til å se at det er problemer og utfordringer AKKURAT DET SAMME som å ikke ville se det. I praksis. Dersom jeg har en undulat som heter Pelle, burde han heller vært en hund eller en papegøye da? Dersom jeg er glad i Italiensk rødvin, man kanskje snarere musserende når det er så varmt. En god sigar kan også være godt, jeg har hørt at Pele røykte sigarer, selv om han var fotballspiller, undulaten Pelle, som kanskje heller burde vært en hund, på den annen side, han røyker ikke. Men dog er det vel AKKURAT DET SAMME. I praksis. Endret 27. april 2011 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. april 2011 #250 Del Skrevet 27. april 2011 Kate, da!! Nå er du stygg i munnen din igjen. Mhm. Men har jeg rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #251 Del Skrevet 27. april 2011 Det gjør du ikke, du sitter med en halvstiv en og venter på å få fitte. Men det kommer du ikke til å få av denne dama, så ta deg en runk og move on! Poenget er altså at jeg nå gir henne en siste mulighet til å vise meg hva hun er verdt. Etter så lang tid som vi har brukt, så mener jeg at det er verdt det. Dermed blir det ingen tvil senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 27. april 2011 #252 Del Skrevet 27. april 2011 Du har vært singel for lenge. Du skjønner ikke poenget med å være et par. Når man er et par så prioriterer man å VÆRE et par. Og IKKE det å fortsette med å oppføre seg som når man var singel. Jeg må le. Hvem har vært singel for lenge, sa du? Har DU vært i parforhold noensinne? Bodd og levd sammen med en annen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. april 2011 #253 Del Skrevet 27. april 2011 My point exactly Altså er det å ikke være i stand til å se at det er problemer og utfordringer AKKURAT DET SAMME som å ikke ville se det. I praksis. Selv om du i praksis får ett ben mindre samme om du sager eller hogger av benet - så er ikke å sage og å hogge det samme og ei sag og ei øks er to ulike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #254 Del Skrevet 27. april 2011 Dersom jeg har en undulat som heter Pelle, burde han heller vært en hund eller en papegøye da? Dersom jeg er glad i Italiensk rødvin, man kanskje snarere musserende når det er så varmt. En god sigar kan også være godt, jeg har hørt at Pele røykte sigarer, selv om han var fotballspiller, undulaten Pelle, som kanskje heller burde vært en hund, på den annen side, han røyker ikke. Men dog er det vel AKKURAT DET SAMME. I praksis. Jeg skjønner i hvertfall at du ikke har min forfinede evne til abstrakt tenkning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. april 2011 #255 Del Skrevet 27. april 2011 Poenget er altså at jeg nå gir henne en siste mulighet til å vise meg hva hun er verdt. Etter så lang tid som vi har brukt, så mener jeg at det er verdt det. Dermed blir det ingen tvil senere. Hun har ikke brukt tid, du har. Ta deg en runk og move on. Rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. april 2011 #256 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg må le. Hvem har vært singel for lenge, sa du? Har DU vært i parforhold noensinne? Bodd og levd sammen med en annen? Jeg spurte ham om dette, Bellis, men har han svart? Næ.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. april 2011 #257 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg skjønner i hvertfall at du ikke har min forfinede evne til abstrakt tenkning Feil. Du skriver generelt pisspreik, og jeg mistenker at ikke en gang du skjønner hva du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #258 Del Skrevet 27. april 2011 Selv om du i praksis får ett ben mindre samme om du sager eller hogger av benet - så er ikke å sage og å hogge det samme og ei sag og ei øks er to ulike ting. Ja, men resultatet blir akkurat det samme Det er uansett noe dritt å bare ha ett ben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. april 2011 #259 Del Skrevet 27. april 2011 Ja, men resultatet blir akkurat det samme Det er uansett noe dritt å bare ha ett ben! Ja resultatet er det samme - det som fører til resultatet er ulikt. Det må være noe dritt å være så tungnem også? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #260 Del Skrevet 27. april 2011 Hun har ikke brukt tid, du har. Ta deg en runk og move on. Rett og slett. Tror du at hun er et sånt medisinsk fenomen som bare blir yngre med åra da eller? Over 7 år har gått av hennes liv, like fullt som av mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå