Steinar40 Skrevet 24. april 2011 Forfatter #61 Del Skrevet 24. april 2011 Jaha? Til orientering ligger Roma i Italia, ikke i Hellas, og "degoser" bor vel i Spania. Jeg spør deg, nok en gang, hva hadde gjort deg usikker ved at jeg var i Roma og så på kunst? For meg er det naturlig at paret reiser på ferie i sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. april 2011 #62 Del Skrevet 24. april 2011 Hvorfor kan du ikke svare på spørsmålet, Steinar? Hva hadde gjort det usikker? Du har ingen andre fakta her enn at jeg var på venninnetur. Det er du som tar det for gitt at jeg da brukte parets penger på ferie, at jeg sikkert blir antastet av folk fra Hellas og at jeg er svensk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. april 2011 Forfatter #63 Del Skrevet 24. april 2011 Hvis vi snakker generellt blir det noe helt annet ja. Klart man skal kunne dra på jente- og gutteturer selv om man er i forhold. Men om man snakker om Steinar spesiellt, så har han kanskje litt mer å frykte enn andre? Han valgs av dame gjør jo ikke akkuratt saken enklere heller. Det han burde starte med er å finne en dame som er interessert i å treffe han i utgangspunktet. Hun var faktisk det i utgangspunktet! Men så har hun vist seg totalt uten evne til å klare å bestemme seg for noe som helst. Mye mulig at alle kvinnfolk er litt sånn, selv om hun er helt håpløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #64 Del Skrevet 24. april 2011 For meg er det naturlig at paret reiser på ferie i sammen. Ja, men hva som er naturlig for deg gjenspeiler ikke virkelighet. For de fleste andre av oss er det naturlig at vi møter den personen vi har et forhold til, ikke at vi går i årevis og venter forgjeves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #65 Del Skrevet 24. april 2011 Hun var faktisk det i utgangspunktet! Men så har hun vist seg totalt uten evne til å klare å bestemme seg for noe som helst. Mye mulig at alle kvinnfolk er litt sånn, selv om hun er helt håpløs. Hjelper ikke at hun var interessert i utgangspunktet. Du må se på hennes handlinger, ikke hennes ord. Alt du har skrevet om henne siden du registrerte deg her på KG viser klart og tydelig at hun ikke er interessert i noe forhold med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. april 2011 Forfatter #66 Del Skrevet 24. april 2011 Hvorfor kan du ikke svare på spørsmålet, Steinar? Hva hadde gjort det usikker? Du har ingen andre fakta her enn at jeg var på venninnetur. Det er du som tar det for gitt at jeg da brukte parets penger på ferie, at jeg sikkert blir antastet av folk fra Hellas og at jeg er svensk. Jeg syns ikke det er en fornuftig bruk av tid og ressurser. Og når katten er borte ... Hvorfor kan ikke heller paret reise på ferie i sammen? Prioritere noe helt annet er da bare merkelig i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. april 2011 Forfatter #67 Del Skrevet 24. april 2011 Hjelper ikke at hun var interessert i utgangspunktet. Du må se på hennes handlinger, ikke hennes ord. Alt du har skrevet om henne siden du registrerte deg her på KG viser klart og tydelig at hun ikke er interessert i noe forhold med deg! Det må i hvertfall bli en avklaring denne gangen. Så det er jo fremgang sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #68 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg syns ikke det er en fornuftig bruk av tid og ressurser. Og når katten er borte ... Hvorfor kan ikke heller paret reise på ferie i sammen? Prioritere noe helt annet er da bare merkelig i mine øyne. Hvorfor mener du det ene utelukker det andre? Man har 5 uker ferie i året, og tillegg kan man ta seg noen langhelger? Hva gjør det vel om man tar en ferieuke eller et par langhelger med venner? Ikke bare har paret godt at å være fra hverandre av og til, men det er viktig å ta vare på venner også, og av og til prioritere disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. april 2011 #69 Del Skrevet 24. april 2011 Men hva gjør deg usikker? Dersom jeg sier at tid og ressurser var i henold til parets egne avtaler og regler, hva gjør deg usikker? Og hvordan tror du det er fysisk mulig å komme på å være utro i Pantheon, St. Peterskirken, Nasjonalgalleriet eller Vatikanmuseet? Tror du det ligger Italienere på lur med penisen fri og at det er alt som skal til for en kvinne? At hun da bare lirker seg ned og hopper i vei? Har du aldri hørt om respekt for partner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #70 Del Skrevet 24. april 2011 Det må i hvertfall bli en avklaring denne gangen. Så det er jo fremgang sånn sett. Hva skal du med noen avklaring? Alle vet jo at hun ikke er interessert i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. april 2011 Forfatter #71 Del Skrevet 24. april 2011 Hvorfor mener du det ene utelukker det andre? Man har 5 uker ferie i året, og tillegg kan man ta seg noen langhelger? Hva gjør det vel om man tar en ferieuke eller et par langhelger med venner? Ikke bare har paret godt at å være fra hverandre av og til, men det er viktig å ta vare på venner også, og av og til prioritere disse. Ja, det kan jo selvfølgelig passe, og at man blir enige om dette, men etter min mening så må et par prioritere hverandre. Hvis ikke så fungerer ingenting! Tro meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. april 2011 Forfatter #72 Del Skrevet 24. april 2011 Men hva gjør deg usikker? Dersom jeg sier at tid og ressurser var i henold til parets egne avtaler og regler, hva gjør deg usikker? Og hvordan tror du det er fysisk mulig å komme på å være utro i Pantheon, St. Peterskirken, Nasjonalgalleriet eller Vatikanmuseet? Tror du det ligger Italienere på lur med penisen fri og at det er alt som skal til for en kvinne? At hun da bare lirker seg ned og hopper i vei? Har du aldri hørt om respekt for partner? Som da betyr gjensidig respekt, ja. Hun viser hensyn til meg, og jeg til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #73 Del Skrevet 24. april 2011 Ja, det kan jo selvfølgelig passe, og at man blir enige om dette, men etter min mening så må et par prioritere hverandre. Hvis ikke så fungerer ingenting! Tro meg. Hva vet vel du om det, du som aldri har vært i et forhold? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. april 2011 Forfatter #74 Del Skrevet 24. april 2011 Hva skal du med noen avklaring? Alle vet jo at hun ikke er interessert i deg! Hun skal stoppe ALT tomt pissprat og vise meg hva hun egentlig vil. Dette er nå det eneste som gjenstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. april 2011 #75 Del Skrevet 24. april 2011 Som da betyr gjensidig respekt, ja. Hun viser hensyn til meg, og jeg til henne. Mhm, men hva gjør det usikker? Det har du ikke svart på, kan du svare på det? Og hva er respektløst ved å ikke dra på EN ferie sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #76 Del Skrevet 24. april 2011 Hun skal stoppe ALT tomt pissprat og vise meg hva hun egentlig vil. Dette er nå det eneste som gjenstår. Hvorfor kutter du ikke bare kontakten med henne og går videre som en hver normal mann ville ha gjort. Slett nummeret hennes, avvis anrop, og slett meldinger uten å lese dem først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. april 2011 Forfatter #77 Del Skrevet 24. april 2011 Mhm, men hva gjør det usikker? Det har du ikke svart på, kan du svare på det? Og hva er respektløst ved å ikke dra på EN ferie sammen? Det kommer jo helt an på situasjonen. Situasjonsbetinget. Altså er det umulig å svare på i teorien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. april 2011 Forfatter #78 Del Skrevet 24. april 2011 Hvorfor kutter du ikke bare kontakten med henne og går videre som en hver normal mann ville ha gjort. Slett nummeret hennes, avvis anrop, og slett meldinger uten å lese dem først? Fordi jeg hadde bestemt meg og satset på henne. Men det går den veien nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. april 2011 #79 Del Skrevet 24. april 2011 Det kommer jo helt an på situasjonen. Situasjonsbetinget. Altså er det umulig å svare på i teorien. Nei, du har allerede svart at det ville gjort deg usikker. Men hva som gjør deg usikker klarer du ikke svare på, skjønner jeg. Og det andre jeg lurte på; Og hvordan tror du det er fysisk mulig å komme på å være utro i Pantheon, St. Peterskirken, Nasjonalgalleriet eller Vatikanmuseet? Tror du det ligger Italienere på lur med penisen fri og at det er alt som skal til for en kvinne? At hun da bare lirker seg ned og hopper i vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. april 2011 #80 Del Skrevet 24. april 2011 Fordi jeg hadde bestemt meg og satset på henne. Men det går den veien nå. Ærlig talt, hun er gift med en annen. Avgjørelsen er tatt for lenge siden. Hvor tett går det an å bli? Og nå venter vi alle på at du skal svare på det KateW spør om... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå