Gå til innhold

Tisse inni dama under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort hvis typen hadde tisset inni deg under sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette mulig ?

Akkurat etter man har kommet så er det deilig å tisse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde banket dritten ut av fyren. Fy f... så ekkelt.

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig sinna og sur hvis det ikke hadde vært klarert på forhånd iallefall... For min egen del hadde det blitt et nei hvis han hadde spurt..men det er jo fordi jeg personlig synes dette hadde vært ubehagelig og ekkelt..

Hvis man har sånne fantasier som er litt utenom det "vanlige" så er det jo viktig å få aksept fra partner om at dette er greit å gjøre...

• Liker 1
Gjest Fikira
Skrevet

Hadde venta til han sovna, så hadde jeg smurt hundebæsj i trynet hans.

• Liker 14
Skrevet

Tror ikke dette går an.. Men hvis det i det hele tatt gjør det så hadde jeg fått sjokk, mildt sagt.

Skrevet

Jeg fikser det iallefall ikke. Jeg får ikke følelsen av å måtte tisse før jeg har blitt slapp igjen. Jeg hadde selvsagt heller aldri tenkt i de baner...

• Liker 1
Gjest Anonym
Skrevet

Jeg hadde mest sannsynlig klikket. Kunne aldri tillatt meg dette, er bare ekkelt.....

Gjest Dr. LobaLoba
Skrevet

Er dette mulig ?

Ja, det er mulig. Under orgasmen stenges lukkemuskelen i urinblæren, slik at sæd kan komme ut. Etter orgasmen vil denne lukkemuskelen kunne åpnes igjen, slik at urin kan komme ut. Det er mulig at noe av stivheten i penis må avta først, men det er fullt ut mulig å urinere med ereksjon.

Jeg synes denne er litt morsom:

How to Pee With Morning Wood

http://www.sexhax.com/peeing.html

Skrevet

Hadde venta til han sovna, så hadde jeg smurt hundebæsj i trynet hans.

hahahaha

Skrevet

En tidligere partner lurte ofte på hva jeg hadde syntes om han hadde tisset inni meg, så dette var tydeligvis noe han hadde lyst til å prøve, men vi kom aldri så langt. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om det, men om vi hadde avtalt det først hadde jeg nok vært med på det! :)

Skrevet

Vær forberedt på en helsikes soppinfeksjon etterpå, sier jeg bare :filer:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Meg og samboer har prøvd dette. Han klarte å tisse litt inni meg, til tross for at han var stiv og jeg satt oppå han. Syntes det var kjempeopphissende. Aldri fått soppinfeksjonen etterpå, ei heller om jeg sovnet etter vi har elsket, full av sæd inni meg.

Skrevet

Vaginal tissing gir ikke så mye da alt kommer ut igjen med en gang. Det er en kortvaring opplevelse som er mer morsom en tennende. Ikke spesiellt deilig for meg heller. Soppinfeksjon etterpå? tull og vas. tiss er sterilt når det kommer ut.

Analt derimot er mye mer interessant. Det er en deilig og intim følelse å kjenne at jeg fylles opp der bak. Det sprenger deilig på. Det er to muligheter her: enten etter at han har kommet i meg, eller før. Etterpå er det enkelt for mannen (etter en stund) å tømme seg i meg. Det er en deilig avslutning på et herlig analknull. Før er deiligere for mannen, men vanskeligere. Han må slappe av og presse på og dette tar gjerne en stund. Bonusen for ham er at når jeg er full der bak, kniper jeg ekstra mye med rompa mi fordi jeg er redd det skal lekke, og det er visst veldig deilig for ham. Men det er et tveegget sverd, for dersom han holder på for lenge før han kommer, vandrer urinen hans langt opp i meg, og jeg blir sittende lenge på do etterpå, pluss at det gjerne blir ukomfortabelt for meg etter en stund. Men dersom han er snar å komme går det greit, og det er utrolig deilig å se de glassaktige øynene hans og det litt dumme fliret etter at han har hatt en kjempeorgasme i meg :)

Det er moro å eksperimentere! Lykke til alle sammen :)

Mie.

Skrevet

Jeg synes denne er litt morsom:

How to Pee With Morning Wood

http://www.sexhax.com/peeing.html

Pleier å stå et stykke fra toalettet når jeg må tisse mens jeg har stå. Men hvis det er et lite toalett, så havner nok det meste utenfor.

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du gjort hvis typen hadde tisset inni deg under sex?

Hva tror pasienten?

Dumpet ham - selvsagt!! :kjefte: Noe så uhøflig og frekt.

Skrevet

Jeg hadde blitt overasket, men hadde ikke gått på veggen av den grunn :5:

Skrevet

æææsj..hadde klikka, deretter tissa ham i tryne. Men hadde han likt og tisse i meg, så hadde han vel ikke hatt no imot og få greiene i tryne:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...