AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Min helt nye vibrator lukter veldig sterkt, og veldig ekkelt! Er dette vanlig? Er det noe jeg kan gjøre for å få lukta bort? vasket den med asan, men det dempet bare litt
Gjest Heloise Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Noe materiale lukter bare helt pyton. Kanskje det rett og slett bare er plastikken? Jeg har hatt noen som lukter helt herk, men de litt dyrere og "fine" er luktfrie!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 samme problemet her.. hvilket materiale er luktfritt?
Gjest Raindrops Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Jeg har også kjøpt en lukter, regner med det er materialet. Det forsvinner iallefall etter en del vask og bruk. Jeg har to stykker som virker som det er samme materiale, men bare den ene lukter, så jeg vet sannelig ikke.
Minya Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Prøv å vaske den med den blå flaska med dildo/vibratorrens de selger på Kondomeriet. Den pleier å ta bort den verste plastlukta hver gang jeg kjøper nye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå