AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Jeg har opplevd å bli dolket i ryggen av alle(unntatt familie). Enten blitt baksnakket(hvem har ikke det, liksom...), fått hemmelighetene mine fortalt bort til andre, blitt utfryst med vilje og blitt tatt inn igjen når jeg er bra nok, x antall ganger. Så, hvem kan man egentlig stole på? Venninner og kjærester som virker som "verdens mest" pålitelige, men som etter en stund backstabber deg når du føler at tilliten nesten har nådd toppen. Snakk om skuffelse! Har jeg bare vært uheldig med alle menneskene jeg har møtt på? Tilhører også et respektert miljø(som man som yngre ville ha kalt "de populære" ), og har inntrykket av at menneskene her er mer upålitelige enn de andre? Hva tenker dere? I tillegg har jeg inntrykket av at det har blitt mer "greit" med utroskap? Har lest undersøkelser hvor det viser seg at hele 55% har vært utro! Og har man problemer i parforholdet, har avstandsforhold eller hvor den ene parten ikke kan ha sex av psykiske/fysiske årsaker, skal det være greit å ha en elsker/elskerinne på si? (Det blir selvfølgelig noe annet når de to partene i forholdet synes dette er ok, og har egne regler for dette.) Er det bare meg, eller blir samfunnet bare mer og mer upålitelig og kynisk?
bukett Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Tror nok "samfunnet rundt oss" er som det er, uavhengig av når det går opp for deg...
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Tror nok "samfunnet rundt oss" er som det er, uavhengig av når det går opp for deg... ?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Ja. Her i landet opphøyes egoisme og materialisme og de to sammen blir ganske ukoselig 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå