AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Hva er vanlig? Når begynner man egentlig med intimsåpe? Alder?
FrøkenJosefine Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 når man har kommet i puberteten er vel en ganske grei regel eller hva? Dessuten er det jo aldri for tidlig å lære unge god intimhygiene! 1
Gjest Emera Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Eller man kan rett og slett la være å bruke såpe i underlivet. For mange vil det være sunnest.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Jeg har brukt asan på jentungen i et par år. Hun er seks. Jeg gnir ikke inn en hel masse, men en ertestor mengde som jeg skummer ut med vann. Trodde ikke det var farlig, jeg. Langt verre å bruke Lano etc??? 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #6 Skrevet 21. april 2011 litt greit å få vaska bort blod og sånt når man har mensen da, i hvertfall føles det bedre ut etterpå. For min egen del så sleit jeg litt med sopp en periode i ungdommen, da jg begynte med dr.greve regelmessig så ble jeg plutselig kvitt det. Hvis jeg ikke får vaska meg med den etter mange dusjer så merker jeg at det begynner å klø. så jeg anbefaler det når man har kommet i puberteten, eventuelt før om man føler for det. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #7 Skrevet 21. april 2011 Intimsåpe har lite med hygiene å gjøre, stort sett. Det er greit å bruke det hvis man har hatt endel utflod eller har mensen og bruker bind - ellers er vann mer enn nok. Intimsåpe kan bidra til å tørke ut slimhinnene der nede, og det er en masse unødvendige stoffer i disse såpene som kan fremkalle allergier. Helt unødvendig.
PecanPie Skrevet 21. april 2011 #8 Skrevet 21. april 2011 Intimsåpe er noe jeg ser på som unødvendig. Vann holder lenge, men man skal ikke spyle underlivet. Jeg "leder" vannet med hånden mens vannet kommer ovenfra. Jeg føler meg aldri skitten, og lukter heller ikke.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #9 Skrevet 21. april 2011 Rent vann holder i lange baner for kvinneunderliv.
Gjesten Skrevet 21. april 2011 #10 Skrevet 21. april 2011 Tja, puberteten hvis man skal bruke det i det hele tatt. Ser ingen grunn til å bruke det på småbarna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå