Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Her har dere verdens beste slankekur (dette er ironi, da...): Forelsk deg, for så å oppdag at du har kastet vekk noen måneder på verdens største drittsekk, jobb som f... for å få levere hovedoppgave innen tidsfrist, etterfulgt av jobbsøking og atter jobbsøking, dårlig økonomi, flytting til ukjent sted, samt alvorlig sykdom i nærmeste familie... Vips så har du gått ned 6-7 kg. (anbefales ikke!) Vel, dette er hva jeg har gått igjennom de siste månedene, og jeg som var temmelig slank fra før, ser nå fryktelig tynn ut! Jeg er 177 cm høy, og veier ca 58 kg. Jeg har ingen planer om å gå inn i modellyrket, tror jeg hadde hatt veldig lite der å gjøre, så jeg vil gjerne legge på meg! Jeg ser selv at jeg er finest når jeg veier et sted mellom 65 og 70 kg, så er her noen kostholdseksperter med noen gode tips? Jeg vil gjerne legge på meg på en sunn måte, altså ikke dytte i meg godteri, hamburger og desserter, som jeg bare blir dvask og slapp av. Og noen gode treningstips som ikke innebærer innmelding på helsestudio el annet som koster penger? Jeg er takknemmelig for svar! Hilsen Stine
Gjest Gjest1 Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 Hei Stine! Jeg synes du bør ta kontakt med en lege. Han/hun kan hjelpe deg med å sette opp en fornuftig kostplan, og også gi deg tips om hvordan trening du bør utføre. Lykke til med vektøkninga da! (så skal jeg fortsette med å prøve å senke min ) Hilsen Silje
-Fisken- Skrevet 4. november 2003 #3 Skrevet 4. november 2003 Det som er viktig er¨å spise fet, men sunn mat, f.eks. nøtter. Nøtter inneholder 50% fett, men umettet fett, som er sunt. Spis mye fet fisk som laks og ørret. Avocado er også bra, masse umettet fett. Bruk mye pålegg. (men av det sunne slaget, som f.eks makrell i tomat) Men som Gjest her skriver, det beste er å oppsøke en kostholdsekspert! Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #4 Skrevet 4. november 2003 Hei Jeg så det var en artikkel om undervekt og tips til hva som kan gjøres for å legge på seg, på denne siden: www.klikk.no
Tusseline Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Sliter med det samme, og unngår som oftest lett-produkter.
Veronal Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 Jeg er like høy som deg, med samme idealvektintervall. Jeg grøsser med tanke på å veie 10 kg mindre enn jeg gjør nå, så jeg skøjnner at du vil opp i vekt! Du trenger å øke kaloriinntaket ditt, men på en sunn måte. Spis Nutrilett-barer som mellommåltider. En bar inneholder 210 kcal - og er riktig sammensatt mhp. næringstoffer og kalorigivende innhold.
Suzy Skrevet 5. november 2003 #7 Skrevet 5. november 2003 En annen måte å gjøre det på er å trene styrke - økt muskelmasse vil øke vekta di og gjøre at du ser friskere og mer "fyldig" ut Suz
Gjest hellec Skrevet 7. november 2003 #8 Skrevet 7. november 2003 sliter med det samme selv. gikk ned 10 kilo når jeg hadde matforgiftning for en god stund siden, og har bare klart å gå opp 5 kg. er nå 164cm og veier 46-47kg. ser syk ut. har vært hos legen, og hun kunne ikke hjelpe meg så veldig mye. tokk masse blodprøver, men ingenting var feil med meg. men hun sa jeg skulle spise 5-6 måltider om dagen, og spise sunn fet mat. og egentlig gjøre som om jeg var på slankekur. det var samme metode. det er nå snart et år siden jeg var hos legen og jeg har bare gått opp 1kg (som sikkert skyldes at jeg har fått større pupper)... tror det kommer veldig an på kroppen til hver enkelt. det funker ikke for meg. men du må bare prøve. og tren riktig. lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå