Gjest ePILATOR MANN Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Hei, jeg er en mann som har vokset kroppen endel, men merker huden min blir veldig rød og spesielt om jeg bruker hårfjerningskremer. Jeg ser det er en epilator som kan brukes av menn: http://www.amazon.com/Emjoi-AP-18MS-Emagine-Epilator-Black/dp/B003H3G470 Et spm. Til dere kvinner som er sensitive, eller mener sensitiv hud, er epilator bedre for huden? Og ikke minst hva er mest smerte? epilator eller voksing?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Som mann skal du ha JÆVLIG mye hår på kroppen for å rettferdiggjøre at du krysser femigrensa såpass.. Epilator er et redskap fra djevelen. Voks er best.
Gjest Iah Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Personlig synes jeg epilering er j***** vondt. Voksing derimot finner jeg ikke særlig smertefullt.
Gjest ePILATOR MANN Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Er epilering altså så mye vondere en voksing.....
Gjest Iah Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Nå er smerte subjektivt, så selv om det er slik for meg betyr ikke det at du vil oppleve det på samme måte.
Gjest Børge Skrevet 22. april 2011 #6 Skrevet 22. april 2011 Men hvordan kan en epilator være vondere en voksing? Voksing tar man jo flere hår samtidig og det er jo jævelvondt, mens på epilator tar du jo færre hår om gangen en voksing
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå