Gjest Andrea Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Jeg er lei av å bruke lang tid på å sminke meg, for å så føle at jeg ser helt forjævlig ut 5 minutter senere. Jeg er lei av å hele tiden føle meg mindreverdig. Jeg er lei av å føle at alle stirrer på meg fordi jeg er så stygg. Jeg er lei av å ikke være smart eller flink nok. Jeg er lei av å være så psykisk svak. Jeg er lei av å bli herset med, sett ned på og kontrollert. Jeg er lei av å aldri bli fornøyd med meg selv. Jeg er lei av å være alene. Jeg er lei av å måtte leve et A4 liv. Jeg er lei av å være så følsom. Jeg er lei av å være redd hele tiden. Jeg er lei av å føle at kroppen min er stygg. Jeg er lei av å føle at personligheten min er stygg. Jeg er lei av å være meg. Jeg er lei.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Kjenner meg veldig igjen i det du beskriver Men har dessverre ingen gode råd å komme med...
I Grosny Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Jeg får prøve å si noe klokt. Glem deg selv litt. Bli med på en aktivitet som ikke handler om deg. Kanskje ett prosjekt. Eller gå på biblioteket, og la deg rive med av ei bok, delta i en annen verden. Ta en tur ut i sola og gå deg skikkelig svett. Lev livet. 2
I Grosny Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Jeg tenker at du vil ha godt av noen framganger. Det får du bare du setter i gang. 1
totes_mc Skrevet 21. april 2011 #6 Skrevet 21. april 2011 Du er virkelig ikke alene, nei Det er alltid noe å sette pris på i livet selv om det ikke virker sånn. Jeg er enig i at du bør finne deg en aktivitet du trives med og være med folk som er glad i deg for den du er
Gjest Andrea Skrevet 21. april 2011 #7 Skrevet 21. april 2011 Takk dere Det hjelper å ikke være alene om slike følelser.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #9 Skrevet 23. april 2011 Kjenner meg igjen på mangen av punktene du ramser opp. Vi er nok perfeksjonist. Vi må slutte å tenke på det overfladiske og faktisk se på hva vi faktisk er god på. Jeg vet jeg er en god jente, med mye omsorg for andre. Jeg vet at jeg er godt likt av mangen og at mangen synst jeg er pen og har herlig personlighet, men alikevel tror jeg ikke på det selv. Usikkerheten vår ødelegger for oss og vi er mer en god nok sånn vi er og jeg er helt sikker på at en dag finner vi en som elsker oss for akkurat den personen som vi er med eller uten sminke, uten en perfekt kropp osv osv. En stor klem til deg. Livet er for kort til å bruke tiden sin på å tenke negativt.
MilliVanilli Skrevet 23. april 2011 #10 Skrevet 23. april 2011 Dette er du definitivt ikke alene om, nei! Slik følte jeg det en gang i tiden også, men så sa jeg til meg selv at DETTE godtok jeg ikke lenger! Jeg har jo faktisk ingen grunn til å være misfornøyd over meg selv! Vel, småplukk her og der, men det er det hos alle. Ja, så enkelt var det for meg. Jeg overbeviste meg selv, og i dag har jeg skyhøy selvtillit, i sunn retning selvfølgelig. Jeg går ikke rundt og skryter av meg selv, men jeg snakker heller ikke negativt om meg selv. Litt fornøyd skal man få være, og "Janteloven" er bare dum. Jeg fikk daglig titalls(JA!) komplimenter, og jeg tok ikke til meg noe som helst. "Nei, synes du virkelig det...", "Nei, men takk.." var gjengangere. For noe stort tull av meg! Jeg hadde ikke fått så mange komplimenter om det ikke lå noe i det! Jeg tenker at du helt sikkert er en flott jente, men også litt usikker på deg selv. Fokuser på de positive tingene, og jeg lover deg, etter en ikke altfor lang stund vil du føle deg mye bedre. Har du noen kg. ekstra, vel, spis sunt og ta deg noen høy-intensive turer på tredemøllen i uken!
Lunivere Skrevet 24. april 2011 #11 Skrevet 24. april 2011 (endret) . Endret 30. april 2011 av Gaea 1
Gjest gjest Skrevet 30. april 2011 #12 Skrevet 30. april 2011 Jeg er lei av å bruke lang tid på å sminke meg, for å så føle at jeg ser helt forjævlig ut 5 minutter senere. Jeg er lei av å hele tiden føle meg mindreverdig. Jeg er lei av å føle at alle stirrer på meg fordi jeg er så stygg. Jeg er lei av å ikke være smart eller flink nok. Jeg er lei av å være så psykisk svak. Jeg er lei av å bli herset med, sett ned på og kontrollert. Jeg er lei av å aldri bli fornøyd med meg selv. Jeg er lei av å være alene. Jeg er lei av å måtte leve et A4 liv. Jeg er lei av å være så følsom. Jeg er lei av å være redd hele tiden. Jeg er lei av å føle at kroppen min er stygg. Jeg er lei av å føle at personligheten min er stygg. Jeg er lei av å være meg. Jeg er lei. Meg du skrev innlegg om?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #13 Skrevet 1. mai 2011 Jeg er lei av å bruke lang tid på å sminke meg, for å så føle at jeg ser helt forjævlig ut 5 minutter senere. Jeg er lei av å hele tiden føle meg mindreverdig. Jeg er lei av å føle at alle stirrer på meg fordi jeg er så stygg. Jeg er lei av å ikke være smart eller flink nok. Jeg er lei av å være så psykisk svak. Jeg er lei av å bli herset med, sett ned på og kontrollert. Jeg er lei av å aldri bli fornøyd med meg selv. Jeg er lei av å være alene. Jeg er lei av å måtte leve et A4 liv. Jeg er lei av å være så følsom. Jeg er lei av å være redd hele tiden. Jeg er lei av å føle at kroppen min er stygg. Jeg er lei av å føle at personligheten min er stygg. Jeg er lei av å være meg. Jeg er lei. Kjære TS! Jeg kjenner meg også igjen i mye av det du skriver. Jeg er en som beskrives som flink, pen, hyggelig osv, men jeg føler hele tiden at jeg ikke strekker til. Jeg er redd for at noe går galt,eller at jeg har gjort noe feil på jobben, at jeg har sagt noe til noen som jeg ikke burde ha gjort, at jeg har glemt noe osv. Jeg vet ikke hva løsningen kan være, men jeg har sagt til meg selv at jeg må prøve å ikke ta ting så tungt. Jeg gidder ikke å hele tiden være småstresset og være urolig. Ingen er perfekt, alle gjør feil, sånn er det. Stor klem til deg, du er ikke alene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå