Belima Skrevet 21. april 2011 #1 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg ønsker meg en "ny" bil av typen pizza/budbil, men den må ha 5 seter. Type Berlingo eller Caddy. Det er sikkert flere, men de kan jeg ikke navnet på. Er det noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe? Den kan ikke være for ny, for det har jeg ikke råd til, men en driftsikker og god bil. Kjører veldig lite og bor sånn til at bil er et must. Til opplysning, så er jeg mormor og henter barn i barnehagen i ny og ne. Ellers er det bare jeg som skal bruke den. Håper noen kan hjelpe meg i denne biljungelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #2 Del Skrevet 21. april 2011 Noen flere alternativer: Škoda Roomster Mercedes B-Klasse Suzuki SX4 Honda Jazz Ford C-Max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 21. april 2011 #3 Del Skrevet 21. april 2011 Vw Touran. Nydelig bil å kjøre. Sikker og driftsikker. Lett å selge igjen når den tid kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 21. april 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 21. april 2011 Så mange å velge mellom! Det var jeg ikke klar over. Vet at VW god generelt, men dyre å kjøpe. Regner med at dette blir min "siste" bil med mindre jeg skulle vinne penger da. Trenger mer hjelp jeg. Ønsker at flere med erfaring fra biltyper kan svare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 21. april 2011 #5 Del Skrevet 21. april 2011 Spørs litt hvor mye penger du kan bruke på bil da? Hva med en Hyundai Matrix? Ikke så spennende, men god og praktisk. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27686238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 22. april 2011 #6 Del Skrevet 22. april 2011 Berlingo har jeg hørt bare fine ting om (bortsett fra utseende ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tipo Skrevet 22. april 2011 #7 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg anbefaler Toyota Yaris Verso personbil, jeg hadde en 1999 model varebil som broren min nå kjører. Bensinmotoren til toyota varer nesten evig, har aldri hatt noe trøbbel med bilen og den er liten men det føles som du sitter i en stor bil. Dessuten kjører flere av pizzabudene i området yariser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå