Gjest Katee Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Jeg kan av ulike grunner ikke kjøpe vanlig sjokolade i butikkene og ramlet innom en helsekostbutikk og handlet inn en del for å kunne lage rå sjokolade. Hva bruker DU i din rå sjokolade-oppskrift? I dag prøvde jeg ut krydder (chili, kanel og kardemomme) som 'min' smak, men jeg kunne ha tenkt meg litt tips og triks. Hva smaker godt? Hva bruker du? sjokolade! Jeg tåler ikke nøtter og mandler, men har du en oppskrift må du gjerne poste den for alt gir inspirasjon
Mubba Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 DETTE Min grunnoppskrift: Raw sjokolade: 100g rått kakaofett 2 ss kokosolje 5 store ss rått kakaopulver 1-2 ss rått carobpulver 1 ss rått yaconpulver 1 ts ekte vaniljepulver Ei lita klype salt ... Er den beste rå sjokoladen spør du meg! Ta gjerne en titt på DETTE innlegget hvor jeg deler alle mine tips til den beste sjokoladen. Jeg lager som oftest snickers eller sjokolade med kokos-og karamellfyll, det er mine favoritter
Mubba Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 --- skjønner ikke hvorfor den linken kom på toppen men...
Gjest Katee Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Takk, Mubba Jeg har faktisk snoket på bloggen din tidligere og er mektig imponert Du inspirerer! Spesielt med allergi-oppskriftene dine
Mubba Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Takk, Mubba Jeg har faktisk snoket på bloggen din tidligere og er mektig imponert Du inspirerer! Spesielt med allergi-oppskriftene dine Tusen takk, det varmer dypt! <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå