Gjest Reveenka Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 NÄ setter min lit til de mange kloke hoder som jeg vet finnes her pÄ KK. Saken er nemlig den at jeg har skjoldkjertelkreft. Jeg skal opereres om 2 uker i dag, men har fÄtt halsbetennelse... Som dere sikkert vet, sÄ ligger skjold-(bruks)kjertelen i halsen. Jeg har gjennomgÄtt noen harde kurer og ser endelig resultater, men om jeg ikke blitt kvitt dette halsonde, sÄ er det ikke bÞnn. Det BLIR ingen operasjon pÄ meg...Jeg har ventet lenge nÄ og satt livet pÄ hold i lang tid... Er det noen der ute som har noen skikkelig gode kjerringrÄd Ä komme med? Som er utprÞvd og som virker? Jeg takker pÄ forhÄnd og hÄper at noen kan hjelpe... PS: Jeg har selvfÞlgelig vÊrt hos lege og fÄtt penicilin, men vil gjerne prÞve alt.... Stooor klem fra REVEENKA
Lisemor Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Kan desverre ikke hjelpe, men Ăžnske deg lykke til med operasjonen.
Diva Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Uff, dette var trist Ă„ hĂžre. HĂ„per operasjonen gjennomfĂžres og gĂ„r bra Har du halsbetennelse, sĂ„ drikk i allefall kald drikke. Har du "vanlg" halsvondt, sĂ„ er det varm drikke som gjelder. Bortsett fra det, sĂ„ er jeg ikke sikker pĂ„ hva som hjelper... Ănsker deg i allefall lykke til, og sĂ„ hĂ„per jeg at det kommer inn flere rĂ„d. :D
Gjest Murron Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 Her er noen rĂ„d jeg fant etter sĂžk pĂ„ nettet; * BlĂ„bĂŠr, bĂ„de bĂŠr og selve bladene skal vĂŠre betennelseshemmende. (hvor fĂ„r man tak i det pĂ„ denne Ă„rstiden?) finnes kanskje hos helsekostbutikk? * Solhatt, tran og C vitaminer hjelper for Ă„ fĂ„ en akutt infeksjon til Ă„ gĂ„ raskere over PĂ„ denne linken stĂ„r det ogsĂ„ noe : http://www.lommelegen.no/kap043_13.html Ănsker deg god bedring og Lykke til!
ivanka Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 mine beste rÄd er c-vitaminer, tran og store mengder rÄ hvitlÞk. hold deg varm og i ro, og sov alt du klarer. lykke til pÄ alle mÄter!
ivanka Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 og unngÄ sukker. bakterier elsker sukker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ