AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Rett på sak: Når jeg er veldig lei meg og gråter så får jeg veldig vondt i brystkassa akkurat der hjertet er. Er ikke direkte VONDT, men det er kniping. Krampe-lignende. Og jeg kjenner det ut i venstre ark, helt ned til hånda. Er dette vanlig? Har hatt det slik siden jeg gikk på ungdomskolen og har alltid lurt på om det er normalt!
Gjest Naenia Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Jeg får det av og til, hvis jeg gråter skikkelig "hardt". Tror ikke det er farlig, men det går jo an å spørre legen om det neste gang du er der?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Jeg kan få det hvis jeg ikke "slipper meg helt løs", det føles ut som at det bygger seg opp innvendig, istedet for at jeg slipper det ut. Hater å gråte med lyd, så da skjer det lett.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Jeg får det av og til, hvis jeg gråter skikkelig "hardt". Tror ikke det er farlig, men det går jo an å spørre legen om det neste gang du er der? Ja, det er alltid om jeg gråter "hardt" slik du beskriver. Det er vel det man kan kalle hjertesorg, bokstavelig talt
SkalNED Skrevet 22. april 2011 #5 Skrevet 22. april 2011 Jeg får det alltid når jeg gråter sånn uten hemninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå