Sari Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Ser at det er veldig mange forskjellige kake-mix`er å få kjøpt. Er det noen som kan anbefale en? (ikke sjokolade/brownies) Baker vanligvis selv, men tenker at det kan være kjekt å ha en ferdig-mix på lur på hytta. Her kommer plutselig gjester, og jeg har gjerne ikke alle ingredienser som skal til for å bake noe annet enn vafler. Så - tips noen?
Gjest NozMonster Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 selvom du sa ikke sjokoladekake, så har jeg en anbefaling for det ; Chocolate Fudge Cake...det finnes vel i gulerotkake også det er en sånn rød serie som jeg tror de bare selger på meny og litt sånne " flottere" butikker...
pHire Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Jeg syns gulrotkaken til regal (rød pakning som selges i de fleste butikker tror jeg... http://www.regal.no/Produkter/Kaker/Gulrotkake/479/) pleier å bli saftig og god Anbefaler også å bytte ut vannet i glasuren med sitronsaft, slik som står på pakken. God påske! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå