AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Hei alle dere. Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste dette, men tror dette kan være riktig. Bare lurte på om noen hadde noen anelse om hvorvidt utesteder/barer er åpen skjærtorsdag og langfredag? Hadde tenkt en tur ut og feire at alle venninnene var hjemme i påsken, siden vi ser hverandre så sjelden og bor spredt, og da er det greit om vi vet om noe er åpent
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Vil tro det meste er oppe i Oslo.. Ser sånn ut når man bruker google ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Takk for svar. Dette er snakk om Bergen, det glemte jeg kanskje å skrive. Men hvis det er åpent i Oslo er det gjerne åpent her og
Gjest Silvermist Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Tror det aller meste er åpent her i Bergen, det er jo kjempepopulært å gå ut i påsken. Har aldri opplevd at noen av de "store" utestedene har hatt stengt i påsken.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Tusen takk for svar Det var litt diskusjoner innad nemlig, om hvorvidt det var stengt pga helligdager eller ikke. Personlig vil jeg jo tro de holder åpent på helligdager, fordi det er jo da mange har muligheten til å gå ut Hvordan er det med ølsalg da? I butikker er det jo ikke lov å selge alkohol på helligdager, gjelder andre regler for utesteder med skjenkebevilgning?
Gjest Purple Haze Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Utestedene har åpent og de har lov å skjenke. For noen år tilbake var det forbudt å danse på påskeaften. Vet ikke om dette er endret.
Xaphan Skrevet 21. april 2011 #7 Skrevet 21. april 2011 Det er åpent på utestedene i den småbyen jeg er fra, så det er nok åpent i Bergen også da
Timseh Skrevet 21. april 2011 #8 Skrevet 21. april 2011 Har sett utallige venner som skriver: "ut i dag :D" på facebook-statusene sine og vi alle bor i Bergen. Snakket med en kompis som jobber er bartender på et utested og han sa at det var åpent der som han jobbet i hvert fall og at utestedene skal ikke være stengt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå