Gå til innhold

En klump i magen :S

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ligger på ryggen, så er det akkurat som om det samler seg en klump i magen. Rundt navelen. på venstreside av navelen så kommer det en liten klump ut. og det presser skikkelig på. Er det noen som har opplevd det samme ? eller har noen som helst anelse om hva dette kan være ?

Videoannonse
Annonse
Gjest thea`s
Skrevet

Når jeg ligger på ryggen, så er det akkurat som om det samler seg en klump i magen. Rundt navelen. på venstreside av navelen så kommer det en liten klump ut. og det presser skikkelig på. Er det noen som har opplevd det samme ? eller har noen som helst anelse om hva dette kan være ?

Det kan være brokk (hernie).

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være brokk (hernie).

ææ, seriøst. leste om det nå. off. nå ble jeg nesten litt redd.

Gjest thea`s
Skrevet

ææ, seriøst. leste om det nå. off. nå ble jeg nesten litt redd.

Du sier at det er veldig lite og at du merker det først når du legger deg ned.

Det kan være mulig å reponere enkelte brokk uten inngrep, men selv en brokkoperasjon på et så lite brokk er meget ukomplisert. Sannsynligvis får du gjort det på dagkirurgisk...altså..du kommer hjem samme dag. Ta det helt med ro, det er ingenting å bekymre seg for:-)

AnonymBruker
Skrevet

Du sier at det er veldig lite og at du merker det først når du legger deg ned.

Det kan være mulig å reponere enkelte brokk uten inngrep, men selv en brokkoperasjon på et så lite brokk er meget ukomplisert. Sannsynligvis får du gjort det på dagkirurgisk...altså..du kommer hjem samme dag. Ta det helt med ro, det er ingenting å bekymre seg for:-)

åå, fjoo! og Takk for informasjonen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...