Paprica Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Ser her at mange har kuttet ut brød, eller redusert kraftig på mengden. Ser også at enkelte bruker det som slankemetode, noen gjør det fordi magen blir bedre av det, osv. Virker som det har blitt mye mer vanlig å ikke spise brød bare den siste tiden, eller kanskje det er jeg som er treg ... Uansett: Dere som har kuttet ut mye av brødet, hva bytter dere det ut med, og bruker dere mye mer penger på matbudsjettet? Og, bruker dere mer tid på å lage/planlegge mat? Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig på om dette kan være en idé for min del, som skal ta av to, tre kilo:) Men jeg har altså et ganske tight matbudsjett, og er vant til å spise mye godt, hjemmebakt brød.
Betty2 Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 jeg byttet ut med knekke brød, først butikk kjøpt og nå hjemmelagde knekkebrød. synes hjemme laga knekkebrød er så godt det er også billigere enn brød, og ganske enkelt å lage. Om morningen spiser jeg gjerne frokost blanding. forøverig har jeg og blitt flinkere å lage smoothies, kjøper store poser med frossen frukt, det er litt billigere enn fersk frukt. kan også hive oppi litt havre om jeg er ekstra sulten. Jeg byttet ut brødet fordi jeg var lei alle typer brød. men jeg har gått ned i vekt og føler meg mindre oppblåst. spiser fremdeles brød innimellom hvis det er ferskt/nybakt
Hoppetaujenta Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Utenkelig å ikke skulle spise brød hver eneste dag! 1
Anglofil Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Spiser det nesten aldri, er ikke forenelig med mitt lavkarbokosthold. Hender jeg spiser en Fedon-skive av og til. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Byttet ut brød for det frister lite. Spiser det en sjelden gang som når jeg vil ha egg og bacon. Det at jeg har kuttet ut brød er noe med at jeg bor alene og jeg liker best ferskt brød. Spiser knekkebrød i erstatning samt havregrøt til frokost. Jeg slanker meg ikke.
Gjest Lille-pus Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Jeg baker mitt eget brød (fordi jeg synes det er bedre enn kjøpebrød), og spiser det uten å få nevneverdige symptomer på hverken dårlig samvittighet eller vektøkning. Slank er jeg, og har vært det hele mitt liv Jeg ser ingen grunn til å slutte å mate magen med godt, grovt brød med hele korn og frø ad mass
Brunhilde Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 Jeg spiser av og til brød når jeg blir servert brød. Kjøper sjelden brød fordi det ikke blir spist opp før det er for gammelt. Jeg spiser knekkebrød, det blir billigere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå