bippbipp Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Det finnes to typer mennesker i verden, hundefolk og kattefolk. Hvilken type er du? Du er et kattemenneske Du er selvbevisst, og har trolig flere nære venner som du vil beholde hele livet. Du tiltrekkes av verdens mysterier, og setter pris på interessante samtaler. Som kattemennesker flest, verdsetter du intelligens, ynde og uavhengighet. http://www.bt.no/konkurranse/index.jhtml?i...equestid=846210
Kreps Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 Du er et kattemenneske Du er selvbevisst, og har trolig flere nære venner som du vil beholde hele livet. Du tiltrekkes av verdens mysterier, og setter pris på interessante samtaler. Som kattemennesker flest, verdsetter du intelligens, ynde og uavhengighet.
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 4. november 2003 #3 Skrevet 4. november 2003 Du er et hundemenneske ! Som hundemenneske, er du glad i å ha det gøy. Du får lett nye venner og setter pris på en vill kveld på byen. Du liker å prøve nye ting, og blir ikke flau om det går skeis fra tid til annen. Du har et åpent sinn og et trofast hjerte, og verdsetter lojalitet, lydighet og vennlighet.
Barbie Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 Du er et hundemenneske. Som hundemenneske, er du glad i å ha det gøy. Du får lett nye venner og setter pris på en vill kveld på byen. Du liker å prøve nye ting, og blir ikke flau om det går skeis fra tid til annen. Du har et åpent sinn og et trofast hjerte, og verdsetter lojalitet, lydighet og vennlighet.
LilleBille Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 Nok en "Bikkje" (så er jeg da også født i hundens år)
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #8 Skrevet 4. november 2003 Du er et kattemenneske Du er selvbevisst, og har trolig flere nære venner som du vil beholde hele livet. Du tiltrekkes av verdens mysterier, og setter pris på interessante samtaler. Som kattemennesker flest, verdsetter du intelligens, ynde og uavhengighet. Lillian
Gjest care Skrevet 4. november 2003 #9 Skrevet 4. november 2003 Du er et kattemenneske Du er selvbevisst, og har trolig flere nære venner som du vil beholde hele livet. Du tiltrekkes av verdens mysterier, og setter pris på interessante samtaler. Som kattemennesker flest, verdsetter du intelligens, ynde og uavhengighet.
Edie Skrevet 4. november 2003 #11 Skrevet 4. november 2003 Du er et hundemenneske Som hundemenneske, er du glad i å ha det gøy. Du får lett nye venner og setter pris på en vill kveld på byen. Du liker å prøve nye ting, og blir ikke flau om det går skeis fra tid til annen. Du har et åpent sinn og et trofast hjerte, og verdsetter lojalitet, lydighet og vennlighet.
Gjest Madam Felle Skrevet 5. november 2003 #13 Skrevet 5. november 2003 Du er et hundemenneske Som hundemenneske, er du glad i å ha det gøy. Du får lett nye venner og setter pris på en vill kveld på byen. Du liker å prøve nye ting, og blir ikke flau om det går skeis fra tid til annen. Du har et åpent sinn og et trofast hjerte, og verdsetter lojalitet, lydighet og vennlighet.
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #15 Skrevet 6. november 2003 Jeg er også en katt.... Faen jeg hater katter.... :-?
Suzy Skrevet 6. november 2003 #16 Skrevet 6. november 2003 Jeg er også en katt.... Faen jeg hater katter.... :-? Selvhat er veldig ødeleggende. Klapp deg litt så går det nok bra
dolly duck Skrevet 6. november 2003 #17 Skrevet 6. november 2003 JEG BLE OGSÅ HUNDEMENESKE. JEG PRØVDE OG TESTE UT FORSKJELIGE SVAR MEN KOM FREM TIL DET SAMME. MEN JEG FØLER MEG MEST SOM ET KATTEMENESKE.JEG HAR JO KATT OG HAR ALTID HATT SANSEN FOR KATTER. JEG ER VOGST OPP MED KATTER.. :o
Soul Skrevet 6. november 2003 #19 Skrevet 6. november 2003 Jeg er et kattemenneske. Er jo glad i katter og litt hjemmedyr så det passer sikkert bra :rosasmil:
Linsi Skrevet 6. november 2003 #20 Skrevet 6. november 2003 Jeg er visst kattemenneske, og er skikkelig skuffet over testen...!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå