rachel who Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 (endret) Det blir bare oftere og ofterer disse personene ødelgger for alle oss andre, både på utesteder, resturanter, fly, tog, buss osv...ja det er overalt. De kan både være voldelige og farlige. Tenke hvor skremmende det er for barn som opplever disse folka. Jeg er for at politiet kan uskadeliggjøre rusede personer som ikke klarer å ha kontroll over seg selv. Vet at det er etisk problematisk, men jeg synes det er på tide at rettsikkerheten til de uskyldige rundt dem får fokus istedet for at man alltid skal rope på rettighetene til disse menneskene. Jeg mener at en sprøyte i rompa, men noe beroligende, slik at de faller i staver, er på sin plass. Så det mener jeg. Endret 20. april 2011 av rachel who
Kamikatze Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Hva er galt med den gamle og velprøvde batong mot hodebunn? Det er vel ikke noe større toleranse for fyllefanter som lager bråk nå enn tidligere? Utestedene kaster dem ut, politiet tauer dem inn, flyene lander og sender regning... 3
rachel who Skrevet 20. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2011 Nordmenn er så likegyldige og egosentriske, men når alvoret plutserlig rammer dem, blir de nesten handlingslammet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå