per78 Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Siden vi nærmer oss skjærtorsdag.. Hvis du kun har et måltid igjen på denne jord. Hvem ville du spist sammen med og hva ville dere ha spist? Jeg er ennå usikker på hvem jeg ville valgt. Mulig min kjære far siden jeg ikke har hatt så god kontakt med han de siste årene. Men også min søster som jeg er veldig glad i. Måltid: Mulig noe julemat med all tilbehør.
Tears.of.the.Sun Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 For en merkelig problemstilling :D Hmm, jeg tror nok jeg hadde samlet alle de jeg er glade i til et festmåltid med alt mulige retter.
Teriyaki Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 (endret) Vanskelig å velge..Men siden jeg har lyst på dansk pølsegryte nå (oppskjært, stekt grillpølse, kokte gulrøtter, kokt potet og hvitsaus), så ville jeg spist det. Og det skulle jeg spist med kjæresten min. Endret 20. april 2011 av Teriyaki
Timseh Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Hvis jeg kun kunne velge 1 person hadde det blitt mormor. Hadde jeg kunne velge flere hadde det blitt alle jeg var glad i. Hadde nok valgt å spise entrecote med sjampinjongsaus eller peppersaus og poteter. NAMNAM!
Hoppetaujenta Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Hvis så galt skulle være, hadde jeg nok ikke villet spise noe som helst, og det ville jeg ha gjort helt alene. Livet har vært fylt av mat og trenger ikke mere fokus. Døden er en venn som skal ønskes velkommen, og gis oppmerksomhet. Kontemplasjon i det stille.
Mann 42 Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 Mitt siste måltid ville jeg nok valgt å spise alene. Sosiale sammenkomster er for å dyrke og feire morgendagen. Men døden er noe man møter alene, og om jeg visst at jeg skulle dø, uten tvil, ville jeg nok hatt behov for å forberede meg og tenke over en del ting. Hva jeg ville spist? Entrecote med peppersaus høres ikke så dumt ut. Jeg tror jeg tar en sånn, jeg også. Gratinerte poteter. Jeg tror jeg ville hatt øl og Jameson til.
Gjest birry93 Skrevet 21. april 2011 #8 Skrevet 21. april 2011 Aner ikke hva jeg ville valgt, siden jeg neppe hadde hatt glede av maten, men jeg hadde valgt å tilbringe den siste tiden sammen med broren min. Han betyr aller mest for meg.
redchilli Skrevet 21. april 2011 #9 Skrevet 21. april 2011 Enig med birry93, hadde nok ikke hatt så mye glede av måltidet om jeg visste at det var mitt siste. Tror jeg hadde fått i meg svært lite. Men jeg ville hatt med meg samboeren min.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #10 Skrevet 21. april 2011 Jeg ville ikke ha spist mitt siste måltid i sammen med de nærmeste. Det blir for kleint. Ville heller spist det alene og skrevet noen ord til etterkommere samt og håpe på at vi ikke hadde noe usnakket igjen. Maten måtte bli surft & turf; Biff og scampi og asparges. En god vin til.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #12 Skrevet 21. april 2011 Sushi, sammen med niesen min (men hun liker ikke sushi, så da måtte jeg kanskje valgt noe annet, eller spist sammen med samboern min i stedet).
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #13 Skrevet 21. april 2011 Siden vi nærmer oss skjærtorsdag.. Hvis du kun har et måltid igjen på denne jord. Hvem ville du spist sammen med og hva ville dere ha spist? Jeg er ennå usikker på hvem jeg ville valgt. Mulig min kjære far siden jeg ikke har hatt så god kontakt med han de siste årene. Men også min søster som jeg er veldig glad i. Måltid: Mulig noe julemat med all tilbehør. Med selve "bøddelen" Jeg kan klare å være manupilerende,få folk til å lytte-forstå,så kansje bøddelen ville utsatt hele greia. Ville valgt et måltod som tok litt tid for sikkerhets skyld.
SkalNED Skrevet 22. april 2011 #14 Skrevet 22. april 2011 Alle jeg er glad i, og spagetti eller lasagne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå