Gå til innhold

Parkering i Bergen?


Gjest Ms. Raggsokk

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg skal ha med bil til Bergen i 8 dager nå etter påske. Bor i en traaaang gate, og er litt redd for å parkere bilen der - selv om det er gratis og fullt mulig.

Hvor er det billigst å parkere (trygt) i og rundt Bergen? Åsane-Sandviken-sentrum-Kalfaret-Danmarksplass.

Gratis plasser finnes neppe, men jeg er intr. i så billig som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha med bil til Bergen i 8 dager nå etter påske. Bor i en traaaang gate, og er litt redd for å parkere bilen der - selv om det er gratis og fullt mulig.

Hvor er det billigst å parkere (trygt) i og rundt Bergen? Åsane-Sandviken-sentrum-Kalfaret-Danmarksplass.

Gratis plasser finnes neppe, men jeg er intr. i så billig som mulig.

Hva med en av bygarasjene?/ I bykjernen må du betale en del da.

Bilene står som regel trygt i denne byen her, vi hadde noen tilfeller på Kalfaret for litt siden men ellers har det vært

stille.

Ved skoler i Bg som er stengt nå er det mulighet for gratis parkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Hva med en av bygarasjene?/ I bykjernen må du betale en del da.

Bilene står som regel trygt i denne byen her, vi hadde noen tilfeller på Kalfaret for litt siden men ellers har det vært

stille.

Ved skoler i Bg som er stengt nå er det mulighet for gratis parkering.

Takk for svar. Ja, så bygarasjen hadde 7-dagers kort til 500 kr. Jeg kommer etter påske, og skal ha bilen i Bergen til litt uti mai (pga en oeprasjon, så jeg må ha bil for å komme meg hit og dit, tar jo vanligvis bussen).

Kan hende jeg tar sjansen på å parkere i gaten der jeg bor også, rolig villastrøk på Kalfaret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...