Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 19. april 2011 #1 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg skal ha med bil til Bergen i 8 dager nå etter påske. Bor i en traaaang gate, og er litt redd for å parkere bilen der - selv om det er gratis og fullt mulig. Hvor er det billigst å parkere (trygt) i og rundt Bergen? Åsane-Sandviken-sentrum-Kalfaret-Danmarksplass. Gratis plasser finnes neppe, men jeg er intr. i så billig som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #2 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg skal ha med bil til Bergen i 8 dager nå etter påske. Bor i en traaaang gate, og er litt redd for å parkere bilen der - selv om det er gratis og fullt mulig. Hvor er det billigst å parkere (trygt) i og rundt Bergen? Åsane-Sandviken-sentrum-Kalfaret-Danmarksplass. Gratis plasser finnes neppe, men jeg er intr. i så billig som mulig. Hva med en av bygarasjene?/ I bykjernen må du betale en del da. Bilene står som regel trygt i denne byen her, vi hadde noen tilfeller på Kalfaret for litt siden men ellers har det vært stille. Ved skoler i Bg som er stengt nå er det mulighet for gratis parkering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 20. april 2011 #3 Del Skrevet 20. april 2011 Hva med en av bygarasjene?/ I bykjernen må du betale en del da. Bilene står som regel trygt i denne byen her, vi hadde noen tilfeller på Kalfaret for litt siden men ellers har det vært stille. Ved skoler i Bg som er stengt nå er det mulighet for gratis parkering. Takk for svar. Ja, så bygarasjen hadde 7-dagers kort til 500 kr. Jeg kommer etter påske, og skal ha bilen i Bergen til litt uti mai (pga en oeprasjon, så jeg må ha bil for å komme meg hit og dit, tar jo vanligvis bussen). Kan hende jeg tar sjansen på å parkere i gaten der jeg bor også, rolig villastrøk på Kalfaret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 20. april 2011 #4 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg parkerte i Klostergarasjen (?) i litt over 3 døgn, kostet 500 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå