pantora Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 (endret) Når jeg drikker alkohol så mister jeg følelse i hele kroppen min. Stryker jeg hånda over huden min føler jeg det, men kjenner det ikke, om dere skjønner. Er nesten som når man får bedøvelse hos tannlegen. Skulle demonstrere dette for venninnene mine på lørdag kveld, da vi var ute, og bet meg selv så hardt at jeg enda er øm og har blåmerke. Er dette normalt? Det er ikke snakk om veldig store mengder alkohol heller. Endret 19. april 2011 av pantora
Gjest fireflies Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 (endret) For meg er i hvertfall ikke dette normalt. Tolleransegrensen for fysisk smerte er jo større når man har drukket alkohol, men det betyr jo ikke at man ikke skal kjenne noe. Snedig. Endret 19. april 2011 av fireflies
pantora Skrevet 20. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2011 Ja det er merkelig.. det kom veldig plutselig en gang jeg var ute i fjor sommer, var borte en stund og nå er "det" her igjen..
Dragonfly84 Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Jeg får prikkinger i beina av alkohol, som maur som kryper over huden, og kjæresten min får det samme, bare i armene. Så kanskje det skjer noe med nervene på huden når man får i seg alkohol?
SilkeSatan Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Jeg blir helt nummen i tennene når jeg drikker over 3 enheter. Men jeg har hørt om dette fra flere andre jeg har vært på fest med, at de blir litt numne i kroppen og ikke føler berøring og smerte. Tror Dragonfly84 er inne på noe med nervene i huden eller noe sånt. Det vil iallefall jeg tenke. Men gud så kjipt det må være da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå