Inx Skrevet 20. april 2011 #21 Skrevet 20. april 2011 Det mest romantiske er vel å sprute på en klase druer eller i ei kurv med jorbær - så mater du a med dem etterpå. Romance med skarreRRRRRR
Gjest norah Skrevet 20. april 2011 #22 Skrevet 20. april 2011 Det mest romantiske er vel å sprute på en klase druer eller i ei kurv med jorbær - så mater du a med dem etterpå. Romance med skarreRRRRRR Og jeg som nettopp har kjøpt druer.... :/ Vet ikke helt hva som hadde gjort meg mest forbannet her - det at vedkommende forsøkte å mate meg med dette greiene, eller at han nettopp ødela jordbærkurven 1
Inx Skrevet 20. april 2011 #23 Skrevet 20. april 2011 Og jeg som nettopp har kjøpt druer.... :/ Vet ikke helt hva som hadde gjort meg mest forbannet her - det at vedkommende forsøkte å mate meg med dette greiene, eller at han nettopp ødela jordbærkurven Åh, jeg er så himla håpløs på det romantiske feltet altså!
Gjest birry93 Skrevet 20. april 2011 #24 Skrevet 20. april 2011 Og jeg som nettopp har kjøpt druer.... :/ Vet ikke helt hva som hadde gjort meg mest forbannet her - det at vedkommende forsøkte å mate meg med dette greiene, eller at han nettopp ødela jordbærkurven Jeg hadde tvunget ham til å spise det selv. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #25 Skrevet 21. april 2011 Jeg pleier å ta det i munnen, ellers lar jeg han komme på magen sin, så slikker jeg det av etterpå. Syns det er digg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå