Gå til innhold

hvor bør man la han sprute

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har et litt...ja...rart spm. Når man runker en gutt, han ligger og du er over han, så er det jo litt vanskelig å styre hvor han skal sprute hen. Det endte med at jeg bare lot han sprute over seg selv, men er dette noe gutter synes er veldig ekkelt. Vet at mange gutter liker å sprute over jenta, men vet ikke hvordan guttens forhold til sitt eget sæd over sin egen kropp er. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør han,alle gutter er nemlig ikke like.

Skrevet

øhh, så forferdelig ekkelt er da ikke ens egen sæd vel?...

AnonymBruker
Skrevet

På skrivemåten din så ser det ut som du er en utrolig usikker 14 åring som aldri har tatt i pikk før :fnise:

Gjest birry93
Skrevet

I mitt tilfelle, når jeg runker eller suger kjæresten, holder jeg papiret klart til å ta imot. ;)

Skrevet

På skrivemåten din så ser det ut som du er en utrolig usikker 14 åring som aldri har tatt i pikk før :fnise:

Veldig unødvendig kommentar!

Vet ikke om du er den rette til å snakke om usikkerhet der du gjemmer deg bak AnonymBruker..

• Liker 3
Skrevet

Hei!

Har et litt...ja...rart spm. Når man runker en gutt, han ligger og du er over han, så er det jo litt vanskelig å styre hvor han skal sprute hen. Det endte med at jeg bare lot han sprute over seg selv, men er dette noe gutter synes er veldig ekkelt. Vet at mange gutter liker å sprute over jenta, men vet ikke hvordan guttens forhold til sitt eget sæd over sin egen kropp er. Noen som vet?

Det er vel alt etter hva han tenker? Du må bare høre med han hvis du er usikker på hva han liker eller ei. Om han ligger så er det vel litt vanskelig å ikke få NOE sæd på sin egen kropp, vel? Om han ikke liker det så kan han jo stå. Er bare å prøve ut forskjellige ting :)

Gjest Katten.
Skrevet

Du kan jo bøye deg ned slik at litt kommer på leppene, bruke tunga, evt puppene. Mange alternativer. Det som er mest tennende er at du viser at du liker det, og tar spruten hvor du liker det.

Gjest HunterLady
Skrevet

I mitt tilfelle, når jeg runker eller suger kjæresten, holder jeg papiret klart til å ta imot. ;)

Fy faen så turn off!!!

Hahaha.. Javisst er man forskjellig!

TS: Spør han hva han foretrekker. Og spør deg selv hva du foretrekker. :)

• Liker 5
Skrevet

Synes akkurat det er ett fett. Spruter der det passer for "stillingen". På dama eller på min egen mage/bryst - altså der det passer.

Men; Det som er mest opphissende (hvis det er av interesse) for min del, er å sprute på rompeballene hennes etter å ha knulla doggystyle

• Liker 1
Skrevet

Det beste er selvsagt om du omslutter penis med leppene dine, slikker med tungespissen på undersiden av penishodet og ser ham dypt inn i øynene mens du gir ham et frekt smil når han kommer for så å svelge hele satsen og vise at munnen din er tom med tunga ut. En sikker vinner!

• Liker 3
Skrevet

Fy faen så turn off!!!

Hahaha.. Javisst er man forskjellig!

TS: Spør han hva han foretrekker. Og spør deg selv hva du foretrekker. :)

Bingo! :lur:

Skrevet

Hvis en mann synes det er ekkelt å sprute på seg selv på den måten, vil jeg påstå at han har problemer med sine små grå :)

AnonymBruker
Skrevet

I munnen din!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Really? :overrasket:

Blir ikke det litt overkontrollerende? "Sikt på papiret, kjære" :ler:

Skrevet

Helt straight. Ser noen synes dette er turn off, men vi er jo forskjelige. Kanskje ikke helt mi greie heller, men hver sin smak. Fortsett med papiret ditt du. Praktisk og greit :-)

AnonymBruker
Skrevet

Så romantisk :skratte:

Min kjæreste liker å sprute meg på puppene og rompa, dette er hvis han er øverst. Er jeg øverst så tar jeg alt i munnen og svelger som bare det. Jeg føler en nærhet ved det :rodmer:

Skrevet

Så romantisk :skratte:

Min kjæreste liker å sprute meg på puppene og rompa, dette er hvis han er øverst. Er jeg øverst så tar jeg alt i munnen og svelger som bare det. Jeg føler en nærhet ved det :rodmer:

Åååå....dette var også KJEMPEromantisk :skratte:

Gjest Seniorita
Skrevet

Unødvendig kommentar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...