Gå til innhold

Hadde mannen din blitt med på dette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis damen har tenkt seg på besøk til ei venninne av moren sin og en "tante" av damen, sammen med moren sin og barnet sitt, hadde mannen din vært med på dette besøket?

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvis han måtte, så. Jeg hadde hatt stor forståelse om han ikke hadde spesielt lyst...

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg hadde bedt ham bli med. I god tid selvsagt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis damen har tenkt seg på besøk til ei venninne av moren sin og en "tante" av damen, sammen med moren sin og barnet sitt, hadde mannen din vært med på dette besøket?

ja,han velger ikke bort noen pga alder eller at det bare er kvinner. Han eier høflighet. Er på besøk til både yngre,eldre,tanter og bestemødre. Og hvorfor slulle han ikke blitt med?

merkelig spørsmål....

Gjest fireflies
Skrevet

Spørs vel på aldern. Tipper det vil være enklere å få med en godt voksen mann på et slikt besøk, enn en mann i 20åra.

Skrevet

Tror mannen min hadde vært ivrigere enn jeg hadde vært... For det hørtes unektelig veldig kjedelig ut ;)

Skrevet

Ja, av ren høflighet. Men jeg hadde skjønt om det hadde blitt for kjedelig for han. :)

Skrevet

Tja kjæresten min blir alltid med noe sted hvis jeg spør pent :) Og jeg hater familiebesøk så da har jeg garantert tryglet han om å bli med :D

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje, i hvert fall hvis jeg gjerne ville at han skulle. Moren min har noen ganske interessante og oppegående venninner, så jeg tror ikke han hadde syntes det var det aller kjedeligste å bli utsatt for.

Gjest MrsTux
Skrevet

Mannen er med meg på slike ting, og jeg er med ham, selv om vi kanskje ikke alltid har lyst :)

Skrevet

Den mann jeg fiktivt sett kunne ha hatt, ville nok ikke ha ønsket å bli med på et slikt besøk. Og det synes jeg i grunnen er helt greit.

Skrevet

Jeg tror nok det hadde vært noe veldig spesielt som hadde dukket opp den dagen... :fnise:

Skrevet

:fnise: Er dere seriøse?

Kan aldri se for meg at min hadde blitt med. Ikke hadde jeg kommet på å spørre han en gang, tror jeg. Det måtte i såfall ha vært hvis det var en snartur innom på turen til noe annet han skulle ha vært med på. Hvorfor i alle dager skulle jeg ellers ha dratt han med på et sånt besøk?

• Liker 1
Skrevet

Jepp, han er oversosial og utrolig opptatt av venner og familie. Jeg derimot hadde sutret og klaget en god stund før jeg gikk med på besøk til perifere venner av hans familie...

Skrevet

Tja, hvis jeg hadde villet hatt han med så. Men jeg hadde nok gått uten han.

Skrevet

Ja, han hadde blitt med.

Flere av mine venninner sliter med at typen ikke blir med dama på ting de selv antar blir kjedelig, som teater, besøk etc.

Synes ærlig talt det virker litt barnslig å ikke kunne gjøre slikt for hverandre i ny og ne....:sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Ja, han hadde blitt med.

Flere av mine venninner sliter med at typen ikke blir med dama på ting de selv antar blir kjedelig, som teater, besøk etc.

Synes ærlig talt det virker litt barnslig å ikke kunne gjøre slikt for hverandre i ny og ne....:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...