Gå til innhold

Når kan jeg barbere meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt hudinfeksjon i underlivet, pga jeg glattbarberte meg og fikk sår osv, dette irriterte hårene og ente opp med sykehusbesøk, 1 intravenøst kur, 3 tablettkurer. (Antibiotika)

Nå er det gått 1 mnd siden siste antibiotika kur, alt er borte og huden er fin, når kan jeg egentlig barbere meg igjen? jeg er liv redd for og få det samme igjen, men HAAAAAATEEEER og ha hår der nede... + føler av en eller annen grunn typen ikke syns det er noe særlig :S

Legen min er sykmeldt, eller borte eller noe, får ikke tak i han.

Noen som har vært borti det samme som meg?

Når kan jeg barbere meg?, snakker ikke om glattbarbering, men litt.. så det ikke poffer ut en hel skog når typen drar ned trusa. :sukk:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor svarer ingen -.-

Skrevet

Jeg vil tro at visst du barberer med hårene så vil ikke det iriitere hårsekkene. Man får jo ikke bort alt, men man slipper "busken" ;-) Før jeg hadde gått grundigere til verks ville jeg hatt ventet til jeg hadde fått snakke me lege:-)

Skrevet

hvorfor svarer ingen -.-

Fordi vi umulig kan vite når/om det er trygt å fjerne hår igjen - du bør spørre legen (når han er tilbake) for å være på den sikre siden :)

Om kjæresten din heller vil risikere at du havner på sykehus enn å akseptere naturlig hårvekst der nede er han ikke mye å samle på uansett. Jeg ville ventet leeeeeeeenge før jeg forsøkte meg på hårfjerning igjen, og da antageligvis benyttet en annen metode enn den som gjorde at jeg endte opp på sykehuset. Jeg får forresten også sår av barbering, så jeg holder meg til mild hårfjerningskrem, og fjerner sjelden mer enn bikinilinja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...