Gå til innhold

Litt sixpack når jeg strammer magemusklene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg strammer magemusklene får jeg veldig tydelige magemuskler øverst på magen. Har jeg da en bitteliten sixpack, eller må sixpacken vises uten at man strammer for å kunne si at man har sixpack? Når jeg ikke strammer kroppen ser jeg passe trent ut, ikke dvask, men ikke topptrent heller.. Når jeg strammer hele kroppen derimot ser det ut som om jeg knapt har fett på kroppen og at jeg har mye muskler. Hva telles? Er det når musklene synes ordentlig godt uten at man strammer, eller hva? Trener styrketrening ca. 3 ggr i uken, ikke noe elitenivå altså, men vil stramme opp til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Alle har sixpack, de fleste skjuler den under et lag med magefett...

Hva som telles eller ikke betyr da vel ingenting. Du sier selv at du ser topptrent ut når du strammer musklene, og er fornøyd med det.

Du har da to valg;

- stramme musklene hele sommeren.

- legge om kostholdet og eventuelt trene mer, så du får frem de musklene du ønsker.

Du sier ingenting om hvordan du trener, hva du spiser (veldig viktig), alder, kjønn....

I mitt hode kan man se topptrent ut også uten sixpack. Hvis bar dine øverste synes, så synes vel egentlig ikke selve sixpacken, siden det er alle seks "musklene", og ikke bare de øverste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har sixpack, de fleste skjuler den under et lag med magefett...

Hva som telles eller ikke betyr da vel ingenting. Du sier selv at du ser topptrent ut når du strammer musklene, og er fornøyd med det.

Du har da to valg;

- stramme musklene hele sommeren.

- legge om kostholdet og eventuelt trene mer, så du får frem de musklene du ønsker.

Du sier ingenting om hvordan du trener, hva du spiser (veldig viktig), alder, kjønn....

I mitt hode kan man se topptrent ut også uten sixpack. Hvis bar dine øverste synes, så synes vel egentlig ikke selve sixpacken, siden det er alle seks "musklene", og ikke bare de øverste.

Nei, det telles ikke, men spør av ren nysgjerrighet og er litt stolt av at jeg, som jente, er en av de færre som har synlige magemuskler. Men det jeg lurte på var om magemusklene må være synlige UTEN stramming for at det skal kunne kalles sixpack! Vet at det er totalt uinteressant sånn egentlig, men synes ikke dette er noe dummere å spørre om enn mye annet inne her. Jeg er ei jente på 17 år, spiser helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Sixpack har man når musklene vises uten at en strammer magen. Er dette virkelig noe å aspirere til? Det er flott at du trener og har synlig muskulatur, men sixpack fremfor en slank og muskuløs kropp og jeg ville valgt en mage med noe muskler og glemt hele sixpacken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig fordi du ikke klarer å få til sixpack.

Ha ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig fordi du ikke klarer å få til sixpack.

Ha ha.

Hva er vitsen med å være uforskammet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...