Gå til innhold

Dyttet i meg fire hveteboller...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har jeg ødelagt for dietten min denne dagen? :( Har kun spist de fire hvetebollene i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har du ikke :)

(litt vanskelig å svare siden du ikke skriver noe om dietten, men jeg svarer generelt)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit med en dag i uka hvor du skeier litt ut. Bare la det bli med denne ene dagen så er ingen skade gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest made4u

Gi opp umiddelbart, du er så sjanseløs. Ikke under noen omstendigheter at jeg har tro på deg. Dette er ikke ment som hets for å henge deg ut eller noe, er ei heller vondt ment. Snarere tvert imot er det dønn ærlighet om hva du nå holder på med, det er MENINGSLØST og helt feil mentalitet, så det du er inne på kan du like gjerne gi opp (det er ingen tap for deg en gang, for det du er inne i uansett ikke kan gi deg suksess). Så ja, jeg ønsker å rive deg ned fra der du er og håper inderlig at jeg klarer å ødelegge alt for deg også. Igjen, ikke slemt ment.

Jeg skal følge opp dette innlegget med hvorfor jeg ser det slik. Håper moderatorene kan la dette få stå, da dette har en god mening og er godt ment fra min side. Er fordi jeg vil at trådstarter skal lykkes jeg skriver dette, og det at denne meldingen er negativ er som en del av et poeng jeg skal komme med senere i kveld. Og da vil plutselig ikke dette innlegget stå som så ille likevell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi opp umiddelbart, du er så sjanseløs. Ikke under noen omstendigheter at jeg har tro på deg. Dette er ikke ment som hets for å henge deg ut eller noe, er ei heller vondt ment. Snarere tvert imot er det dønn ærlighet om hva du nå holder på med, det er MENINGSLØST og helt feil mentalitet, så det du er inne på kan du like gjerne gi opp (det er ingen tap for deg en gang, for det du er inne i uansett ikke kan gi deg suksess). Så ja, jeg ønsker å rive deg ned fra der du er og håper inderlig at jeg klarer å ødelegge alt for deg også. Igjen, ikke slemt ment.

Jeg skal følge opp dette innlegget med hvorfor jeg ser det slik. Håper moderatorene kan la dette få stå, da dette har en god mening og er godt ment fra min side. Er fordi jeg vil at trådstarter skal lykkes jeg skriver dette, og det at denne meldingen er negativ er som en del av et poeng jeg skal komme med senere i kveld. Og da vil plutselig ikke dette innlegget stå som så ille likevell.

Hvorfor i alle dager er du så uforskammet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har rapportert made4u sitt innlegg, og oppfordrer alle som reagerer på det til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi opp umiddelbart, du er så sjanseløs. Ikke under noen omstendigheter at jeg har tro på deg. Dette er ikke ment som hets for å henge deg ut eller noe, er ei heller vondt ment. Snarere tvert imot er det dønn ærlighet om hva du nå holder på med, det er MENINGSLØST og helt feil mentalitet, så det du er inne på kan du like gjerne gi opp (det er ingen tap for deg en gang, for det du er inne i uansett ikke kan gi deg suksess). Så ja, jeg ønsker å rive deg ned fra der du er og håper inderlig at jeg klarer å ødelegge alt for deg også. Igjen, ikke slemt ment.

Jeg skal følge opp dette innlegget med hvorfor jeg ser det slik. Håper moderatorene kan la dette få stå, da dette har en god mening og er godt ment fra min side. Er fordi jeg vil at trådstarter skal lykkes jeg skriver dette, og det at denne meldingen er negativ er som en del av et poeng jeg skal komme med senere i kveld. Og da vil plutselig ikke dette innlegget stå som så ille likevell.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig du har hjulpet noen IRL, Made4u, men skriftlige formuleringer over nettet er nok ikke noe for deg..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Gi opp umiddelbart, du er så sjanseløs. Ikke under noen omstendigheter at jeg har tro på deg. Dette er ikke ment som hets for å henge deg ut eller noe, er ei heller vondt ment. Snarere tvert imot er det dønn ærlighet om hva du nå holder på med, det er MENINGSLØST og helt feil mentalitet, så det du er inne på kan du like gjerne gi opp (det er ingen tap for deg en gang, for det du er inne i uansett ikke kan gi deg suksess). Så ja, jeg ønsker å rive deg ned fra der du er og håper inderlig at jeg klarer å ødelegge alt for deg også. Igjen, ikke slemt ment.

Jeg skal følge opp dette innlegget med hvorfor jeg ser det slik. Håper moderatorene kan la dette få stå, da dette har en god mening og er godt ment fra min side. Er fordi jeg vil at trådstarter skal lykkes jeg skriver dette, og det at denne meldingen er negativ er som en del av et poeng jeg skal komme med senere i kveld. Og da vil plutselig ikke dette innlegget stå som så ille likevell.

Hvorfor kan du ikke komme til poenget med en gang istedet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest made4u

Hadde dårlig tid i sted, så rakk ikke å skrive alt jeg ville til trådstarter.

Til dere som dømmer meg for mine krasse ord til trådstarter, ikke gjør det er dere snill da jeg ikke ødelegger noe for trådstarter. Snarere tvert imot, er det trådstarter driver med så meningsløst at jeg vil si det er bra å ødelegge det hele - for ingen har kommet noen vei slik trådstarter driver uansett. Det er meningsløst og bør sies ifra om umiddelbart. Er ikke slemt eller ille det en gang, bare i trådstarters interesse.

Les hovedinnlegget her. Her har man noen som har spist 4 hveteboller den dagen det er snakk om, for så å ikke spise mer den dagen og slite med dårlig samvittighet. Man trenger ikke nødvendigvis å være anorektiker for å gjøre det slik, er mange vanlige slankere som spiser noe feil til et måltid, for så at samvittigheten skal røske tak i dem og dem skal gå rundt med en masse dårlige følelser og kanskje ikke spise mer den dagen for å gjøre alt godt igjen. Mange sprekker også totalt når slikt skjer, og dem vippes ut av det hele - noe det ikke finnes noen grunn til.

Trådstarter er er en slik slanker, som lar de negative følelsene få fotfeste og grep. Og dette er IKKE bra i det hele tatt. Om man lytter til de som virkelig har lykkes, og dem er det desverre ikke for mange av, så er gjenngangsmelodien den at de aller fleste snakker om en mental forandring. Følelsene og samvittigheten må ikke få fotfeste slik jeg føler det har gjort her, det er slikt som vipper mennesker av pinnen og fører til jojo-slanking.

Mer enn noe annet handler slankingen om hvordan man tenker, det er viktigere enn hva man gjør, for man kan slanke seg på mange vis. Uansett hvordan man enn snur og vender på det, så er det første steget noen som vil forandre sitt må ta, steget inn i et annet tankemønster. Og en av de viktigste mentale tankene i så måte, er å forberede seg på den dagen eller det måltidet som ikke er i følge planen. For den opplevelsen vil komme, dagen da man gjør masse feil.

Den dårlige dagen, eller det dårlige måltidet kan ikke få røske tak i samvittigheten i den grad at det preger resten av dagen og forplanter seg ut over andre måltider etc. Slikt er MENINGSLØST. Ergo burde trådstarter spist annet selv om 4 hveteboller ble inntatt, hva gjør vel de hvetebollene? Er personen flink til vanlig så betyr ikke de hvetebollene en dritt, og burde derfor heller ikke ført til en slik følelseskarusell som det tydelig ble.

Det er veldig viktig også dette her, og jeg gjentar igjen at trådstarter er meningsløst dømt i et misslykket mat-følelses-fengsel dersom trådstarter ikke gjør noe for å endre det mentale og tankene rundt det med hvetebolle-inntaket.

----

La meg si det slik.

En kamerat pleide å spise 2-3 chipsposer av 250 gram i uken, i tillegg kjøpte han tidvis 1-2 store sjokoladeplater i uken. Dog har han sluttet med begge deler, og startet å spise mye frukt og grønt i stedet for.

Om han om to uke dog skulle falle for fristelsen og kjøpe en chipspose og en sjokoladeplate, da har han ikke med det ødelagt noe. Tross han spiser dette så tør jeg å påstå at han har vært veldig flink. For det er jo det han tross alt har, han har redusert inntaket kraftig tross den dagen han ikke var så sterk.... Men det gjør ikke noe, da det kommer en ny dag i morgen han kan fortsette den gode forandringen og ingen skade er skjedd, han er mye flinkere enn før og derfor får han resultater.

Men mange lar for mye rase sammen når de først gjør det dårlig, og de negative følelsene griper alt for sterkt tak i dem og sågar påvirker resten av dagen og hva man ellers burde og skulle spise ved andre måltider. Man bør ikke droppe et måltid bare fordi man har trådd feil. Snarere tvert imot, er bare å fortsette videre fordet.

Så ja, trådstarter burde legge fra seg hele tankegangen og starte å tenke på en helt ny måte - først da kan jeg begynne å få litt mer tro på det hele.

Det er ingen slem mening og noe å rapportere meg for det - jeg vil si det er mer slemt å ikke si kraftig i fra og støtte opp under noe som blir helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rapportert made4u sitt innlegg, og oppfordrer alle som reagerer på det til å gjøre det samme.

Made4u har sett lyset, sannheten, ja, selve meningen med livet, skjønner du, og hvis ikke vi er enige i hans sannhet så er vi dumme i hodet. Så det er bare å vente på å bli opplyst!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest made4u

Made4u har sett lyset, sannheten, ja, selve meningen med livet, skjønner du, og hvis ikke vi er enige i hans sannhet så er vi dumme i hodet. Så det er bare å vente på å bli opplyst!

Tåplig innlegg, har du ikke noe bedre å komme med så la det være.

Handler ikke om at jeg har sett lyset og vet sannheten og at andre er dumme, men når dete r sagt så er den mentale biten viktig om du vil det eller ei. Er så vannvittig mange negative tanker hos mange hva gjelder kosthold og kropp, men den følelseskarusellen hvor samvittigheten i stor grad preger menneskene, ja den må mennesker komme ut av før jeg har tro på at dem kommer noen vei. Du kan gjerne latterliggjøre det, men det er en stor sammenheng mellom følelseslivet og vekten - og skal man endre vekten så bør man bryte dette båndet der følelsene i stor grad påvirkes av kostholdet og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver ikke å latterliggjøre det, jeg skrev innlegget mitt før jeg så at du hadde skrevet noe som helst. Jeg skrev det jeg skrev basert på alle andre innlegg jeg har lest av deg, der tonen din har antydet at du besitter sannheten og at du vet løsningen. Som her også, "først da kan jeg begynne å få litt mer tro på det hele". Om du har tro på om TS klarer å slanke seg eller ikke var ikke spørsmålet, det var om fire boller ødela for en dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...