Gjest Gjest Skrevet 21. april 2011 #21 Skrevet 21. april 2011 Sitat Er det noe galt i å flørte? Man trenger ikke å ligge med alle man flørter med. Flørting er sunt og har ingenting å gjøre med usikkerhet! Hvis du tror det, så har du tatt grundig feil. Hvorfor ellers flørter vi om det ikke er pga bekreftelse eller at en vil ha et forhold? Du forstår kanskje ikke at gutter helst viker unna jenter som flørter, selv når jenta er singel og har et seksuelt forhold. Det lukter fare lang vei. Men du vil vel ha en gutt som ikke-verbalt flørter med jenter samtidig som de puler med en vennine av deg. Folk er forskjellige. *Rettelse: Du HL er vel interessert i gutter som puler en kjenning av deg samtidig som han ikke-verbalt håper på en øyeflørt med deg.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #22 Skrevet 21. april 2011 Jeg har ikke sagt så mye i denne tråden, har bare sakt det som står over. Kanskje du forveksler meg med en annen. Og nei jeg oppfører meg alltid høflig mot andre og får ofte kommentarer om at jeg er grei. Falske rykter da kanskje. Bunnlinjen er at ingen vil flørte med en flørt og i alle fall ikke være sammen med en flørt. Stirring gjør med jævla irritert. Haha, hvis du ikke forstår at du fremstår som en idiot, så er det kanskje endel av problemet. Du har bl.a. prestert å forhåndsdømme alle jentene som du mener stirrer på deg ved å kalle dem usikre. I det legger jeg også at du prøver å heve deg selv over andre, noe som ikke er særlig attraktivt. Du har ikke sagt så mye nei, men du har likevel sagt for mye. 1
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2011 #23 Skrevet 21. april 2011 Haha, hvis du ikke forstår at du fremstår som en idiot, så er det kanskje endel av problemet. Du har bl.a. prestert å forhåndsdømme alle jentene som du mener stirrer på deg ved å kalle dem usikre. I det legger jeg også at du prøver å heve deg selv over andre, noe som ikke er særlig attraktivt. Du har ikke sagt så mye nei, men du har likevel sagt for mye. Jenter som ikke klarer å holde seg til en gutt, men har ONS og er pulevenner samtidig som de flørter med andre gutter er ikke usikre, bare fri. Er det det du sier? De er usikre på seg selv, egen kropp og de er usikre å danne kjæresteforhold med.
Gjest HunterLady Skrevet 22. april 2011 #24 Skrevet 22. april 2011 *Rettelse: Du HL er vel interessert i gutter som puler en kjenning av deg samtidig som han ikke-verbalt håper på en øyeflørt med deg. My oh my... Skulle tro du kjente meg! Fyi, jeg flørter også med mennesker jeg finner uattraktiv og som jeg slettes ikke ønsker et forhold til. Så fort gjort ble teorien din feilaktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå