Gå til innhold

Hvorfor stirrer jenter på enkelte gutter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker jenter på når de stirrer på enkelte veldig kjekke gutter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man tenker vel ikke så veldig mye, det er vel akkurat det som er problemet. Man blir vel bare satt ut, uten at man kan så mye for det. Men stirring? - da ser jeg for meg litt slik:

:overrasket:

....og er det så mange som gjør det?

Litt dumt spørsmål egentlig. Hvilket svar vil du ha?

Skrevet

Hvilket svar vil du ha?

Jeg lurer på hvilke tanker som går igjennom jenters hode når de stirrer på kjekke gutter. Tenker de at de guttene kan gi dem fine barn? Eller hva tenker de på?

Gjest bubbels
Skrevet

Hva tenker du når du ser på en pen jente?

Gjest Lena22
Skrevet

Jeg lurer på hvilke tanker som går igjennom jenters hode når de stirrer på kjekke gutter. Tenker de at de guttene kan gi dem fine barn? Eller hva tenker de på?

Er ikke mere komplisert enn det du tenker nå du ser ei fin dame.

Gjest HunterLady
Skrevet

Tenker ikke så mye. Men innimellom er det kjekt å hvile øynene på noe pent.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg tenker ikke "han vil jeg ha barn med" om jeg ser noe pent. Men man kan jo føle seg seksuelt tiltrukket av en og annen kjekk gutt/mann, men for min del er det ikke nødvendigvis slik.

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det ofte det at jeg vil vise han at jeg synes han er kjekk..og sånn :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hva tenker jenter på når de stirrer på enkelte veldig kjekke gutter?

:overrasket::sjokkert:

Hæh?!?! Gjør de?? Er ikke det utroskap da? :tunge1:

Skrevet

Er du helt på bærtur eller? Det er jo så klart bare utroskap når mannen gjør det. Jeeez man!

:fnise:

(et lite :ironi: bare for sikkerhets skyld)

• Liker 2
Gjest kikkern
Skrevet

Tenker ikke så mye. Men innimellom er det kjekt å hvile øynene på noe pent.

Det samme her. Tenker ikke på noe spesielt, bare kikker, sjelden jeg stirrer lenge men får med meg det kjekke som passerer i forbifarten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At han ser godt ut?

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Er du helt på bærtur eller? Det er jo så klart bare utroskap når mannen gjør det. Jeeez man!

:fnise:

(et lite :ironi: bare for sikkerhets skyld)

:balltre::murvegg:

Aaaargh, selvsagt! At jeg kunne være så dum, sorry sorry og trippel sorry. :goodbye:

Skrevet

Det er ofte jenter som ser på meg, spesielt etter jeg har vært i syden og ser fresh ut. Jævlig irriterende. Har lyst å bare flekke fingeren og rope ut: Hva faen er'e du glor på a? Særlig når jeg vet at jenta har hatt ONS eller er pulevenn med en kjenning av meg!!

Gjest HunterLady
Skrevet

Det er ofte jenter som ser på meg, spesielt etter jeg har vært i syden og ser fresh ut. Jævlig irriterende. Har lyst å bare flekke fingeren og rope ut: Hva faen er'e du glor på a? Særlig når jeg vet at jenta har hatt ONS eller er pulevenn med en kjenning av meg!!

Du hørtes jo særdeles oppegående ut! :ironi:

Skrevet
Du hørtes jo særdeles oppegående ut!

Er nok mer oppegående enn deg og snittet her på KG. Hvem ønsker vel å flørte med usikre jenter som flørter med gud og hver man.

Gjest HunterLady
Skrevet

Er nok mer oppegående enn deg og snittet her på KG. Hvem ønsker vel å flørte med usikre jenter som flørter med gud og hver man.

Er det noe galt i å flørte? Man trenger ikke å ligge med alle man flørter med. Flørting er sunt og har ingenting å gjøre med usikkerhet! Hvis du tror det, så har du tatt grundig feil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jentene stirrer fordi det går rykter om at du er en drittsekk?

Det skulle ikke forundre meg mtp hva du har sagt i denne tråden... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet
Er det noe galt i å flørte? Man trenger ikke å ligge med alle man flørter med. Flørting er sunt og har ingenting å gjøre med usikkerhet! Hvis du tror det, så har du tatt grundig feil.

Hvorfor ellers flørter vi om det ikke er pga bekreftelse eller at en vil ha et forhold? Du forstår kanskje ikke at gutter helst viker unna jenter som flørter, selv når jenta er singel og har et seksuelt forhold. Det lukter fare lang vei. Men du vil vel ha en gutt som ikke-verbalt flørter med jenter samtidig som de puler med en vennine av deg. Folk er forskjellige.

Kanskje jentene stirrer fordi det går rykter om at du er en drittsekk?

Det skulle ikke forundre meg mtp hva du har sagt i denne tråden...

Jeg har ikke sagt så mye i denne tråden, har bare sakt det som står over. Kanskje du forveksler meg med en annen. Og nei jeg oppfører meg alltid høflig mot andre og får ofte kommentarer om at jeg er grei. Falske rykter da kanskje. Bunnlinjen er at ingen vil flørte med en flørt og i alle fall ikke være sammen med en flørt. Stirring gjør med jævla irritert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...