WhiteDiamond Skrevet 27. april 2011 #21 Skrevet 27. april 2011 Jeg ble ikke verre, kun mye bedre Lykke til ts!
sophiaM Skrevet 27. april 2011 #22 Skrevet 27. april 2011 Jeg merket ikke noe til at huden ble verre før den ble bra. Hadde ikke så utrolig ille hud, men en del urenheter i panne, kinn og hake. Jeg gikk ikke på Diane, men Feminil. Men siden de inneholder det samme velger jeg også å svare her. Jeg har gått på pillene siden begynnelsen av mars om jeg ikke husker feil. Det jeg har merket til nå er at puppene har blitt litt fyldigere, kanskje også litt større men ikke en hel strl enda. Huden er veldig fin, ingen urenheter i pannen, men litt på nesen og to stk på kinnet. Haken har litt skorper etter tidligere kviser, men de er i ferd med å blekne. Jeg har ikke lagt på meg i det hele tatt enda. Har veid det samme i et halvt års tid nå, trener jevnlig og spiser det jeg har lyst på. Merker heller ingen form for søtsug og økt matlyst foreløpig.
Gjest LonelyAngel Skrevet 16. september 2011 #23 Skrevet 16. september 2011 Jeg skal starte på dem snart! Gleder meg Kviser bort!! Eneste jeg er redd for er for å få migrene igjen. Fikk det tidligere når jeg gikk på loette!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå