Lady in blue Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Jeg må innrømme at jeg lo litt gjenkjennende da jeg leste dette. Det er jo sånn det ofte er, særlig i debattfeltene under avisartikler på nett. Det er ikke ofte man leser saklige debatter der, men helst sinte utbrudd der man ser for seg at debattanten hopper opp og ned i stolen sin og river seg frustrert i håret samtidig som han skriver med voldsomme ord og freser ut sitt hat i mange retninger. Selvsagt litt satt på spissen, men jeg synes Danny Pellicer her traff godt. Hva synes du?
HedvigR Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Ganske artig Minner meg veldig godt om enkelte "debatter" på VGD!
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Hehe. Veldig bra. Forresten: I kommentarfeltet under sto det, “Honey, are you coming to bed”?? “Not right now. I’m busy winning an argument on the internet” Må dessverre innrømme at det hørtes kjent ut. Hvor mange ganger har jeg ikke våkna til vekkerklokka etter 4 timers søvn og forbannet meg selv på at jeg aldri aldri ALDRI mer skal la meg trekke inn i en jævla diskusjon på nett, og bruke masse tid på noe som ødelegger søvnrutinen min (og andre ting som ikke ble gjort). På noe jeg ikke husker noen dager senere uansett. Med folk jeg ikke kjenner engang. Snakker om å bruke tida FORNUFTIG .. ... når man snakker om sola.. 2
Gjest mari kontrari Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Jeg vil si det var ganske beskrivende - uansett hva temaet er er det alltid noen som klarer å vri det over på a) muslimhets eller b) skylde på "kommunistene" i regjeringen. 2
bukett Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 Jeg vil si det var ganske beskrivende - uansett hva temaet er er det alltid noen som klarer å vri det over på a) muslimhets eller b) skylde på "kommunistene" i regjeringen. Og c) FrP
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå