Gå til innhold

Hvor mange innlegg har du mistet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Over tid så mister man innlegg. Innlegg forsvinner. De blir borte. Tekst man selv har skrevet, usynlig og umerkelig forsvinner over tid. Det kan ha forskjellige årsaker. Tråder blir slettet. Dagbøker forsvinner. Nicknavn endres. Og mange ting skjer.

Det finnes en metode for å finne ut hvor mange innlegg man har mistet. Den er meget enkel, gå inn på profilsiden din og les hvor mange innlegg du har skrevet, og deretter sammenligner du med hvor mange innlegg det står skrevet på diskusjonssia di (altså her, under nicknavnet ditt).

Jeg har ifølge profilsiden min skrevet 12083 innlegg.

Ifølge disusjonssida, (denne) har jeg skrevet 12.269 innlegg. Jeg mangler altså 12269-12083= 186 innlegg.

Hvor mange innlegg har du mistet i årenes løp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mistet 3484 innlegg, men det er min egen feil da jeg fikk slettet min første dagbok for en tid tilbake :)

Hvor mange innlegg jeg har mistet pga at KG 'henger seg opp', aner jeg ikke...

Skrevet

Hvordan kan jeg vite hvor mange det er, men en del dagbøker har jo blitt borte så en del årene igjennom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ah-HAAAAAAAA.. Takk, da tror jeg at jeg har funnet svaret på mysteriet i ryktesnitt-tråden. Hun har altså ikke skrevet 2000 innlegg på 9 timer i dag :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Er bare et innlegg i forskjell. En mer på diskusjonssiden min kontra profilen min. Er ikke helt sikker på hvordan det har gått for seg.

Skrevet

Har mistet 13 innlegg.

Skrevet

Jeg har mista 9 innlegg.. Lurer på hvor de har blitt av, jeg har jo ikke vært medlem så lenge

Skrevet (endret)

I følge profilsiden min har jeg 11 694 innlegg.

Edit: Jeg har mistet 1637 innlegg, altså. Noen i slettede dagbøker, andre i modererte eller slettede tråder antar jeg?

En annen ting: jeg skriver mest i (lukkede) blogger. Der inne står det ikke antall innlegg under avatarene. Er det slik at innlegg skrevet i blogger ikke telles? (I så fall greit for meg, trenger ikke stå at jeg har 50.000 innlegg heller liksom. :sjenert::fnise:)

Endret av Fresi
AnonymBruker
Skrevet

Who caaares?

Skrevet

Who caaares?

Antagelig ikke så mange, men noe kan man jo bedrive tiden med. :fnise:

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg har mistet litt over 1000. Det meste er slettede dagbøker.

Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

Det der må da være feil. I følge den utregningen der, har jeg bare mistet litt over 500 innlegg eller noe sånn. Men jeg har byttet nick en gang, og slettet en dagbok, så det faller vel bare bort? Eller har jeg misforstått noe?

Endret av Purple Haze
Skrevet

Det der må da være feil. I følge den utregningen der, har jeg bare mistet litt over 500 innlegg eller noe sånn. Men jeg har byttet nick en gang, og slettet en dagbok, så det faller vel bare bort? Eller har jeg misforstått noe?

Jeg har slettet to eller tre dagbøker med mange hundre sider i samt deltatt aktivt i mange lange dagbøker som er slettet. Så jeg tror også at dette ikke stemmer helt.

Skrevet

Jeg har mistet 45 innlegg. Står 2005 på profilen men 2050 i trådene.

Skrevet

Eg har visst mista 1574 innlegg! :overrasket:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har slettet to eller tre dagbøker med mange hundre sider i samt deltatt aktivt i mange lange dagbøker som er slettet. Så jeg tror også at dette ikke stemmer helt.

Enig med deg, dette kan ikke bli helt korrekt. I likhet med deg, har jeg vært aktiv i andres dagbøker, og slettet min forrige. Det må dreie seg om mer enn 500 innlegg som er blitt borte. Ikke at det er så farlig, men når tråden kom opp, så...

Skrevet

Enig med deg, dette kan ikke bli helt korrekt. I likhet med deg, har jeg vært aktiv i andres dagbøker, og slettet min forrige. Det må dreie seg om mer enn 500 innlegg som er blitt borte. Ikke at det er så farlig, men når tråden kom opp, så...

Skal det være så skal det være. :frustrert:

:fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Skal det være så skal det være. :frustrert:

:fnise:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...