AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Hvordan kan man få hvitere tenner uten tannblekning?
Lulilelu Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Pusse tennene hver dag, ikke drikke kaffe og ikke røyke. Vet desverre ikke om andre metoder og tviler på det finnes noen. Hvorfor vil du ikke bleke da?
hulaboer Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Pusse tennene hver dag, ikke drikke kaffe og ikke røyke. Det er vel ikke nok for å få hvitere tenner. Det blir mer for å beholde fargen man har.
Lulilelu Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Det er vel ikke nok for å få hvitere tenner. Det blir mer for å beholde fargen man har. Hvis man drikker kaffe og røyker, men slutter med det så vil tennene bli hvitere. Hvis man ikke pusser tennene så ofte som man bør, men så begynner med det så vil også tennene bli hvitere.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Pusse tennene hver dag, ikke drikke kaffe og ikke røyke. Vet desverre ikke om andre metoder og tviler på det finnes noen. Hvorfor vil du ikke bleke da? fordi jeg har en tann som er ett hakk i, og tannlegen sa jeg ikke burde bleke de for da ble det forskjellig farge på den delen som er hakket i å den andre.. kjipt.
Lulilelu Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 fordi jeg har en tann som er ett hakk i, og tannlegen sa jeg ikke burde bleke de for da ble det forskjellig farge på den delen som er hakket i å den andre.. kjipt. Ja det er kjipt. Jeg tror det ville blitt fargeforskjell uansett hvilken metode du hadde brukt da, men jeg vet ikke om noe annet enn vanlig bleking. Du kunne jo kjøpt en sprøyte med hjemmebleking og prøvd det èn gang og sett hvordan det ble. Vil tro at der hakket er vil bli litt bleket også, og bli alt bare èn nyanse lysere så tror jeg ikke man ser fargeforskjellen uten å studere nøye, men smilet vil alikevel blir litt hvitere. Om det skulle bli synlig fargeforkjell så varer ikke èn bleking for alltid siden tennene vil bli mørkere igjen over tid. Syns det er verdt sjansen jeg.
Tears.of.the.Sun Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Slutte med alt av koffein, slutte med røyk/snus om man driver med det, spise mindre sukker, pusse tennene 3 ganger daglig, bruke tanntråd og skyllevann, spise/drikke ting uten lav pH-verdi og syre, drikk mye melk og få i seg mye kalk, og slutte med alkohol.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå