Gjest Student89 Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Hei. Ser etter en god tannlege i Oslo, noen forslag? Skal ha den årlige rutinesjekken og eventuelt fjerne visdomstanna. Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Ibsen tannklinikk. De er veldig hyggelige og har til og med studentrabatt.
August45 Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Jeg anbefaler aldri tannleger i Oslo, enorme priser, tjenester utført middels, jeg har vært hos et par tannleger og jeg var alltid skuffet, prøv å fly til Polen, jeg nytter fjerde gang nå, flyr der torsdag, prisen jeg betaler for å behandle tenner i 3gdentist i Kraków, gate kielecka, skulle jeg ikke betale noen sted i Norge, dessuten overskrider kvaliteten og kundebehandlingen vår forestilling om helsevesenet. Kontoret er verdt oppmerksomhet.
Gjest Jaana77 Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Anbefaler deg å sjekke legelisten.no. Fant tannlegen min der som jeg er veldig fornøyd med. Ligger både omtaler og priser av både tannleger og leger over hele landet der. Lykke til! :-)
Gjest Jaana77 Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Hehe. Oppdaget at tråden er eldgammal. Ekke helt inni dette her ennå. Jaja, sånn er det å være ny her. Regner med at tannlegen er funnet. Ler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå