momo Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Lurer på hva dere synes om denne kjolen. Jeg synes den er helt nydelig, har nesten bestemt meg. foran: http://marysbridal.com/images/bridal/5156f.jpg bak: http://marysbridal.com/images/bridal/5156b.jpg :D :D
tuji Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 Alt for svær etter min smak, og sikkert tungvint å ha på. Men hvis du er slank som modellen på bildet, ser det sikkert lekkert ut.
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2003 #3 Skrevet 4. november 2003 Slutter meg til tuji her. En prinsessekjole som gjør seg i et skikkelig"svært " bryllup (stor kirke, formell setting) men ikke for bryllup i et samfunnshus eller bygdetun (ikke for å si noe stygt om det - tvert imot!). Må du ikke bestille den fra USA, i såfall? Visste ikke at de hadde Mary's i Norge?
Ingeborg Skrevet 4. november 2003 #4 Skrevet 4. november 2003 Enig med de to over her - den er for diger for min personlige smak. Men i sin "sjanger" er kjolen fin den, så det er sikkert flott for deg hvis du liker den type kjole.
Tjorven Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 Slutter meg til tuji her. En prinsessekjole som gjør seg i et skikkelig"svært " bryllup (stor kirke' date=' formell setting) men ikke for bryllup i et samfunnshus eller bygdetun (ikke for å si noe stygt om det - tvert imot!). [/quote'] Denne kjolen passer til en gjennomført og pomøst bryllup i stor kirke og store lokaler!
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 Enig, den var veldig pompøs og stor. Men overdelen var kjempefin da, kjolen var jo fin i seg selv, men som sakt så synes jeg det blir for mye.
nessi Skrevet 4. november 2003 #7 Skrevet 4. november 2003 Er enig med de andre her. Nydelig kjole, men ..... veldig pompøs...
jea Skrevet 4. november 2003 #9 Skrevet 4. november 2003 Denne kjolen var helt RÅ døds lekker og så flott slep :D
julibrud 2004 Skrevet 4. november 2003 #10 Skrevet 4. november 2003 fy flate FOR en KJOLE!!!!!! Den var fin, men er desverre enig med mange at den er vel pompøs for et vanlig bryllup for oss dødelig. Men våre meninger skal ikke stoppe deg i å kjøpe kjolen Den var nyyyydelig.
Pip Skrevet 4. november 2003 #11 Skrevet 4. november 2003 Enig med de to over her - den er for diger for min personlige smak. Men i sin "sjanger" er kjolen fin den' date=' så det er sikkert flott for deg hvis du liker den type kjole.[/quote']
Isiselin Skrevet 4. november 2003 #12 Skrevet 4. november 2003 Jeg for min del elsket denne kjolen. Nydelig, var den! Vet ikke om den hadde vært noe for min figur, men fy søren så fantastisk det hadde vært å spasere den kirkegulvet iført en sånn kjole! Vakker!!
momo Skrevet 4. november 2003 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2003 Jeg har altid drømt om en skikkelig prinsessekjole, siden jeg var liten jente. Så eg regner med at det blir denne kjolen, må bare undersøke om jeg finner noen fine i brudesalonger i Oslo, for denne må jo bestilles fra USA. Jeg er ikke like slank som modellen på bildet, men jeg er heller ikke overvektig. Også har jeg en slank overkropp og er kraftigere nedentil. Så jeg tror kjolen vil sitte fint på meg. Tenkte jeg skulle kjøpe en fin hvit penkjole til å ha i selskapet, så det blir litt lettere og bevege seg rundt. :D :D
Arwen Skrevet 4. november 2003 #14 Skrevet 4. november 2003 Skal du kjøpe en så nydelig (og sikkert dyr) kjole for å kun bruke den under vielsen? :o
Isiselin Skrevet 4. november 2003 #15 Skrevet 4. november 2003 Skal du kjøpe en så nydelig (og sikkert dyr) kjole for å kun bruke den under vielsen? :o Så på siden med denne kjolen og kom frem til at uten frakt og sånt blir denne bare 4500 eller noe sånt... Ikke så dyrt det! Men jeg syntes også det var litt hårreisende å ikke bruke en så nydelig kjole hele kvelden... :-)
Arwen Skrevet 4. november 2003 #16 Skrevet 4. november 2003 Så på siden med denne kjolen og kom frem til at uten frakt og sånt blir denne bare 4500 eller noe sånt... Ikke så dyrt det! Men jeg syntes også det var litt hårreisende å ikke bruke en så nydelig kjole hele kvelden... :-) Jaja.. pris eller ikke, sjokkert uansett..
momo Skrevet 4. november 2003 Forfatter #17 Skrevet 4. november 2003 Tenkte jeg skulle ha på kjolen under begynnelsen av selskapet, sånn så alle får tatt bilder og sånn, så tenkte jeg at jeg skulle bytte. Nå vet ikke jeg hvor vanskelig det er å ha på seg en så stor kjole, så hvis det ikke er så vanskelig, så har jeg den på under hele festen. :D :D
Gjest MrsL Skrevet 4. november 2003 #18 Skrevet 4. november 2003 Kjolen var fin, men det kan kanskje by på litt problemer å ha den på hele kvelden.......med dansing og alt det der. Synes alikavel ikke at man skal bytte kjole i sitt eget bryllup. Hvis du vil ha den kjolen så skal du kjøpe den uten å høre på hva vi bridezillas her inne mener..........for vi mener så mangt og meget Men synes du skal tenke litt på om du virkelig vil kjøpe en kjole som gjør at du må skifte senere? Og du kan få tak i prinsessekjoler som også er nydelig, men kanskje litt mindre i omfang *prøver bare å hjelpe*
Gjest MrsL Skrevet 4. november 2003 #19 Skrevet 4. november 2003 Ta en titt på http://www.hollywooddreams.co.uk/
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #20 Skrevet 5. november 2003 Synes kjolen var det ultimate eksempel på "too much" - du blir en diger ballong i kjolen, og det er da ikke særlig vakkket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå