Gå til innhold

Hvorfor maser mange gutter om analsex?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Blir så lei av å høre alle som sier de ikke liker analsex her inne. Selv har jeg lært opp utallige jenter til å nyte analsex, få analorgasmer, spruteorgasmer, ha glede av wetsex, bondage osv.. Har flere ganger konvertert innbitte analsexmotstandere til å bli kjempetilhengere! Jeg har en gang til og med konvertert en lesbe til å bli hetero :)

Poenget mitt her er at med den rette mannen, kan alle lære seg å nyte et variert og spennende sexliv. Og her mener jeg alle!

Karl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir så lei av å høre alle som sier de ikke liker analsex her inne. Selv har jeg lært opp utallige jenter til å nyte analsex, få analorgasmer, spruteorgasmer, ha glede av wetsex, bondage osv.. Har flere ganger konvertert innbitte analsexmotstandere til å bli kjempetilhengere! Jeg har en gang til og med konvertert en lesbe til å bli hetero :).

:skratte:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg vil tro analsex er for de som har hatt sex en stund og som vet hva de vil.

Jeg, for min del, vil gjerne få en orgasme i kjeden og bli sikker på meg selv først og min partner før jeg prøver analsex. Tror uansett jeg ikke kommer til å prøve det, siden det ikke er mine greie eller kjæresten min sin greie.

TS, hvis du ikke er interessert i analsex, er det best å finne seg en gutt som har samme syns på det som du har. Så slipper du maset.

AnonymBruker
Skrevet

Til dere med god analsex erfaring:

Tar det lang tid før det blir nytelse?

Meg og mannen har vært sammen noen år, og vi driver og prøver oss. Jeg "presser" meg selv litt, for å finne ut av dette. Jeg må være i det veldig kåte hjørnet når vi prøver.

Jeg føler foreløpig ingen direkte nytelse, men føles ut som jeg må på do. Ikke ubehagelig, men ikke godt.

Jeg vil veldig gjerne :)

Gjest Gjest
Skrevet

Fordi menn skyr fitte. Ser ekkelt ut og skummelt. Lukter reke og mange andre menn har vært der før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...