Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2011 #81 Skrevet 10. mai 2011 Blir så lei av å høre alle som sier de ikke liker analsex her inne. Selv har jeg lært opp utallige jenter til å nyte analsex, få analorgasmer, spruteorgasmer, ha glede av wetsex, bondage osv.. Har flere ganger konvertert innbitte analsexmotstandere til å bli kjempetilhengere! Jeg har en gang til og med konvertert en lesbe til å bli hetero Poenget mitt her er at med den rette mannen, kan alle lære seg å nyte et variert og spennende sexliv. Og her mener jeg alle! Karl.
chikako Skrevet 10. mai 2011 #82 Skrevet 10. mai 2011 Blir så lei av å høre alle som sier de ikke liker analsex her inne. Selv har jeg lært opp utallige jenter til å nyte analsex, få analorgasmer, spruteorgasmer, ha glede av wetsex, bondage osv.. Har flere ganger konvertert innbitte analsexmotstandere til å bli kjempetilhengere! Jeg har en gang til og med konvertert en lesbe til å bli hetero . 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #83 Skrevet 10. mai 2011 jeg vil tro analsex er for de som har hatt sex en stund og som vet hva de vil. Jeg, for min del, vil gjerne få en orgasme i kjeden og bli sikker på meg selv først og min partner før jeg prøver analsex. Tror uansett jeg ikke kommer til å prøve det, siden det ikke er mine greie eller kjæresten min sin greie. TS, hvis du ikke er interessert i analsex, er det best å finne seg en gutt som har samme syns på det som du har. Så slipper du maset.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #84 Skrevet 10. mai 2011 Til dere med god analsex erfaring: Tar det lang tid før det blir nytelse? Meg og mannen har vært sammen noen år, og vi driver og prøver oss. Jeg "presser" meg selv litt, for å finne ut av dette. Jeg må være i det veldig kåte hjørnet når vi prøver. Jeg føler foreløpig ingen direkte nytelse, men føles ut som jeg må på do. Ikke ubehagelig, men ikke godt. Jeg vil veldig gjerne
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2011 #85 Skrevet 10. mai 2011 Fordi menn skyr fitte. Ser ekkelt ut og skummelt. Lukter reke og mange andre menn har vært der før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå