Gå til innhold

Hvorfor maser mange gutter om analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min flørt prater en del om at han har lyst til å ha analsex med meg, og jeg synes det høres spennende ut. Det jeg lurer på, jeg er altså ei ganske "små" jente, mens han er svær både ellers og der nede ;P Hva må vi gjøre for at det skal klaffe? Glidemiddel? Oppvarming?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS

Vi maser ikke, på dem som slipper oss inn. Det bare oppleves sånn av de andre snerpene, fordi de innerst inne vet at de kommer til kort i forhold til ordentlige kvinner. :gjeiper:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det også har endel med at menn tenner på jenter som ikke er så fordømt snerpete. Og så er vi litt sånn naturlig på vakt mot jenter som ser på sex som et ork, som skal brukes som et pressmiddel mot mannen. Da velger vi heller analdronninga enn hun som aldri barberer seg, for hun vil bli elsket for den hun er...

Vi betrakter kvinner som et nytelsesmiddel, tillike med nikotin, alkohol, sportsbiler og sånn, i seksuell sammenheng. Når hun passer til soveromsinteriøret, er alt såre vel.

Alle de andre gode egenskapene hennes (sekundæregenskapene), kan hun bruke i de andre rommene.

Dessuten er vi vant til at kvinner (særlig yngre) er vandrende kompleksknuter. Jenter som ikke er gniten på toer'n signaliserer noe om at her er det bare å forsyne seg, og at det er opp til meg å bestemme hva jeg synes er ekkelt, eller ikke.

Så det finnes to typer jenter? De som du får pule i rumpa, og de som er snerpete? :filer:

• Liker 5
Skrevet

I mitt forrige forhold hadde hun en vid, feit, stygg og mildt sagt kjedelig fitte. Derfor ble analsex både trangere og bedre og mer spennende.

I mitt nåværende forhold er fitta helt topp på alle måter, så behovet for analsex er ikke like stort, selv om hun faktisk liker det veldig godt :)

Så det jeg prøver å si er vel enkelt og greit kjip fitte => analsexmas.

Skrevet

Tror det også har endel med at menn tenner på jenter som ikke er så fordømt snerpete. Og så er vi litt sånn naturlig på vakt mot jenter som ser på sex som et ork, som skal brukes som et pressmiddel mot mannen. Da velger vi heller analdronninga enn hun som aldri barberer seg, for hun vil bli elsket for den hun er...

Vi betrakter kvinner som et nytelsesmiddel, tillike med nikotin, alkohol, sportsbiler og sånn, i seksuell sammenheng. Når hun passer til soveromsinteriøret, er alt såre vel.

Alle de andre gode egenskapene hennes (sekundæregenskapene), kan hun bruke i de andre rommene.

Dessuten er vi vant til at kvinner (særlig yngre) er vandrende kompleksknuter. Jenter som ikke er gniten på toer'n signaliserer noe om at her er det bare å forsyne seg, og at det er opp til meg å bestemme hva jeg synes er ekkelt, eller ikke.

Jeg er så absolutt ikke snerpete bare fordi jeg ikke liker analsex. :opplyser:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

...men helt seriøst altså, må man ta klyster først?

• Liker 2
Skrevet

Nei. :fnise: Bare å tømme seg sånn noenlunde før, sånn at man faktisk ikke MÅÅÅ PÅ DO! Så holder det at man har en greit fungerende lukkemuskel, bruke litt glidemiddel... Men man er aldri helt safe, og det bør nok gutten være greit inneforstått med om han i det hele tatt foreslår det :)

Skrevet

hvor farlig er det egentlig å pule "vanlig" etter at han vært i toa? uten å vaske kuken først.. :sjenert:

Gjest HunterLady
Skrevet

Eventuelt kan man bruke litt vann (lunkent) til å dusje seg oppi der med. Ikke mye vann, men LITT, ETTER normal tømming. Da skal det være temmelig fritt for uønskede rester. :)

Klysterbruk over lengre tid kan ødelegge tarmbalansen og slimhinnene.

Skrevet

Iiiih..! Farlig og farlig, men EKSTREMT ubehagelig med urinveisinfeksjon (og det som verre er) da!!

Gjest HunterLady
Skrevet

hvor farlig er det egentlig å pule "vanlig" etter at han vært i toa? uten å vaske kuken først.. :sjenert:

Dont do it! :)

Med mindre du ønsker infeksjoner som UVI, Sopp og eventuelt andre misbehag.

• Liker 2
Skrevet

Hehe, okei. Skal prøve å ikke gjøre det igjen da.

Skrevet (endret)

Da jeg forsøkte analsex første gang så var dette på eget iniativ med en samboer jeg hadde vært sammen med i syv år. Han hadde aldri noen sinne ymtet frem et ønske om noe sånt. Mens jeg på min side hadde fantasert mer og mer om det under de siste tre årene av forholdet vårt. Jeg syntes på en måte ikke at vi kunne la noe være uprøvd. Og slik sett kan man si at du kanskje har rett i at en bevissthet om analsex kommer fra media. Men det betyr ikke at det ikke finnes nytelse i analsex.

Poenget er at det var jeg som var pådriveren for å prøve det. Og jeg nyter og føler meg 100% komfortabel med det. Til trådstarter vil jeg da si at også vi jenter kan få utbytte av det. Når man er avslappet og føler seg komfortabel, så kan man også få vannvittig bra orgasmer av det.

Til deg som er negativ i forhold til lidelse (jeg ser ikke på analsex som noen lidelse), så kan jeg si at det frigjøres en del sexhormoner og endorfiner når man har sex som er tilknyttet smerte. Noe som får kroppen til større og bedre nytelseshøyder enn det man ville ha fått ved såkalt normal sex. Enkelte mennesker er skrudd sammen på den måten at de har et stort behov for å utfordre seg selv (på grunn av hormoner som blir frigjort)

På samme måten som at mange med trang til ekstremsport opplever noe tilsvarende som de som behøver smerte. De som ikke er skrudd sammen på den måten får null utbytte av å i det hele tatt tenke på ekstremsport eller analsex for den saks skyld.

Og analsex er vel egentlig ikke den værste grensen å sprenge. Det gjør heller ikke vondt i lengden. Så jeg synes så absolutt at vi damer får utbytte av analsex også. Tror heller ikke at det er noe guttepress på sånt. Jeg har ikke hatt mange partnere. Men jeg har hver gang vært den første som har spurt om de vil. Og hos enkelte har jeg da vært den første.

Videre vil jeg også si at utbyttedel nummer to går veldig på å oppleve nytelsen i den andres nytelse. Slik sett kan man kanskje si at du også delvis har rett i at man vil behage gutten. For mye går da på å tilfredstille gutten på best mulig måte.

Men når ble egentlig det en synd? Skal ikke gutta ha det bra også? Det å virkelig føle i hele seg at partneren nyter deg og begjærer deg og elsker det du gjør for han kan gjøre deg så heltent at du aner ikke.Og da har du jo med en gang en vinn-vinn situasjon der man virkelig nyter sex sammen. Så jeg tviler på det at de damene som frivillig ønsker analsex ikke selv har en del fordeler med det.

Og greit nok at media har påvirket oss. Men hva så? Så lenge det gleder meg mer enn det kjeder meg, så er det greit. Media har kanskje også påvirket meg til å kjøpe en spesiell type eyeliner også. Men jeg angrer ikke av den grunn. Ikke føler jeg meg ødelagt heller.

Endret av Bond
  • Liker 3
Skrevet

Tråden ryddet for krenkende utsagn og avsporinger

Vis hensyn!

Bond, mod

Gjest Katten.
Skrevet

Hvis man tar tiden til hjelp, og varmer godt opp.. Så er det som en helt ny dør har åpnet seg på soverommet. :jepp:

Man finner jo ut hva som skjuler seg bak dør nummer to! :D

Det som tenner meg er både at det er trangere, forbudt/skittent og at det gir Madammen ekstra nytelse.

Har dog brukt ekstremt lang tid (snakker om over et halvt år) på å få henne helt komfortabel med stimuli der baki, samt at hun ønsker det selv. Analsex har aldri vært en big issue for meg, så bestemte meg for å gjøre det så komfortabelt som overhodet mulig for henne.

Nå har vi gått til innkjøp av glidemiddel og jeg har frisket opp hukommelsen min rundt temaet - så nå kjøres det straks på for full guffe. Bare synd vi sees ekstremt sjeldent nå for tiden :(

Point being: det handler ikke nødvendigvis om nedverdigende scenarioer, smerte eller kontroll - men av og til så er fascinasjonen grunnet nytelse :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke analsex gjort med god oppvarming og bruk av glidemiddel er noe som helst vondt.

Heller helt fantastisk godt!! Jeg får lettere analorgasme enn vaginalorgasme. Ofte jeg bruker dildo bak på meg selv også ;)

Det er langt ifra hver gang han får komme til der bak, men av og til, og om det ikke er rett for meg da, så får han ikke lov. Han respekterer det :)

Ellers så liker han også en finger bak av og til han og :)

Når det kommer til det å være redd for at det skal komme ut avføring så er det noe dere bør snakke litt om på forhånd, at det faktsik kan komme ut noe, men det er ikke snakk om mengder isåfall..

Jeg bruker forøvrig en analdusj fra kondomeriet om vi planlegger å ha analsec, den renser godt ut og etterlater det rent og pent :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I mitt forrige forhold hadde hun en vid, feit, stygg og mildt sagt kjedelig fitte. Derfor ble analsex både trangere og bedre og mer spennende.

I mitt nåværende forhold er fitta helt topp på alle måter, så behovet for analsex er ikke like stort, selv om hun faktisk liker det veldig godt :)

Så det jeg prøver å si er vel enkelt og greit kjip fitte => analsexmas.

Eller at mannen har liten kuk og at fitta kjennes vid ut for han.

• Liker 3
Skrevet

Jenter kan da så absolutt ha glede av analsex! Gjerne ikke første gang, men herregud så deilig etterhvert.

Skrevet

Så det finnes to typer jenter? De som du får pule i rumpa, og de som er snerpete? :filer:

Stemmer.

• Liker 1
Gjest hogwash
Skrevet

Bare på KG kan man overse poenget til Kamikatze totalt, henge seg opp i misforståtte detaljer og få plusser for det. :opplyser:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...