Gå til innhold

Hvorfor maser mange gutter om analsex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen vær så snill fortelle med hva som er så digg med det? Det gir vel gutten mest, men kan jenter også ha glede av det?

For min del taler det i mot all fornuft, men så har jeg ikke prøvd det eller da..

- Jente 19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jenter kan definitvt ha glede av det! Men hvorfor gutter maser sånn om det forstår jeg ikke. Og det provoserer meg veldig når de ikke skjønner konsekvensene det kan gi for en jente. For man kan få ganske mange plager av det, selv om man er forsiktig. Også er det jo noen som ikke engang skjønner at de må være forsiktige.

• Liker 8
Skrevet

Hvis man tar tiden til hjelp, og varmer godt opp.. Så er det som en helt ny dør har åpnet seg på soverommet. :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Noen digger å se jenter klynke litt. Mannlig dominering-ting. :roll:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva med ...bæsj? Må jenta ta klyster hver gang, da eller?

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Noen digger å se jenter klynke litt. Mannlig dominering-ting. :roll:

jepp, det er nok noe i det.

Her digger han når jeg nærmest gråter litt..

Men kjære TS, du kan få full nytelse av det. Analorgasmer er ofte bedre enn klitorisorgasmer alene.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Bønn om analsex er for meg en deal breaker. Jeg kan ikke respektere en mann som vil putte tissen sin inn der. Ja, jeg har prøvd det, og jeg synes det er disgusting. Det er ikke bedre enn klitorisorgasme, og i hvertfall ikke vaginalorgasme.

Worst case, får du lukkemuskulaturen ødelagt for resten av livet, og vil ha plager hver eneste gang du må på do.

Endret av Bond
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

TS igjen!

Kan det også ha noe med at hullet er trangere, og dermed skaper mer friksjon, at gutter ønsker dette?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bønn om analsex er for meg en deal breaker. Jeg kan ikke respektere en mann som vil putte tissen sin inn der. Ja, jeg har prøvd det, og jeg synes det er disgusting. Det er ikke bedre enn klitorisorgasme, og i hvertfall ikke vaginalorgasme.

Worst case, får du lukkemuskulaturen ødelagt for resten av livet, og vil ha plager hver eneste gang du må på do.

Så godt å se at alle jentene i hele verden er laget helt likens. :sjenert:

:filer:

Endret av Bond
  • Liker 4
Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Jeg kunne helt ærlig ikke sett for meg et sexliv uten innslag av analsex. For meg ville det vært kjedelig. Jeg trenger å ha litt dirty sex for å ha det bra i senga.

Jeg ligger ikke å gråter hver gang vi har analsex. Ta ting som blir skrevet her inne med litt humor innimellom da, og en klype salt til.

Jeg kan gjerne klynke noen ganger, men det betyr ikke at jeg misliker det. Jeg liker at det gjør litt vondt. Om det blir for vondt, type at noe ikke er som det skal eller at analsexen blir feil utført, så stopper jeg det hele og vi finner på noe annet.

Endret av Bond
  • Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

TS igjen!

Kan det også ha noe med at hullet er trangere, og dermed skaper mer friksjon, at gutter ønsker dette?

Ja.

Pluss at det er sexy for mange at det er "forbudt" og skittent.

Visuelt sett så er det ganske digg å se kuken gli inn og ut av anus mens man samtidig ser hele vaginaen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke helt poenget med å lide for at den andre skal ha det bra?

• Liker 8
Skrevet

Det er STOR forskjell på å "lide" og å "ha det litt vondt". Grensene mellom smerte og følelsen av noe veldig godt er så tynne at mange tenner på at ting gjør litt vondt. Meg selv, inkludert. Derfor er det mange som liker å bli smekka til på rumpa, klypt litt i brystvorta, bitt lett i leppa... Eller analsex.

Om folk tør å ekspandere sine egne grenser litt, så ser man plutselig hvor fantastisk ting kan være.

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Er ikke alle som skjønner det. Men heldigvis finnes det også en del som skjønner det! :D

• Liker 2
Gjest Seniorita
Skrevet (endret)

Jeg har ikke kommet til det punktet hvor jeg syns at det er deilig å ha analsex (enda), men når jeg er kåt, så er jeg kåt og da får han kjøre på. Og at det er vondt, gjør sexen bare mer spennende for min del.

Men jeg liker vel å "lide" litt under hans kommando.. :sjenert:

Endret av Seniorita
AnonymBruker
Skrevet

Det er STOR forskjell på å "lide" og å "ha det litt vondt". Grensene mellom smerte og følelsen av noe veldig godt er så tynne at mange tenner på at ting gjør litt vondt. Meg selv, inkludert. Derfor er det mange som liker å bli smekka til på rumpa, klypt litt i brystvorta, bitt lett i leppa... Eller analsex.

Om folk tør å ekspandere sine egne grenser litt, så ser man plutselig hvor fantastisk ting kan være.

Har ekspandert grensene mine og prøvd mangt og mye men synes fortsatt analsex er vondt og sånn er det.

• Liker 3
Skrevet

Har ekspandert grensene mine og prøvd mangt og mye men synes fortsatt analsex er vondt og sånn er det.

Jamen så flott da :) Men det betyr ikke at folk som syns det er godt å "lide" litt er ødelagte ;)

Skrevet

Min kjæreste er glad i slike meg der bak. Blir tatt bak mere sjeldent, men det kan være ganske deilig for begge. Kanskje OT har selv lyst å ha litt mere kontrollen på soverommet men ikke tør si det? :goodbye:

AnonymBruker
Skrevet

Jamen så flott da :) Men det betyr ikke at folk som syns det er godt å "lide" litt er ødelagte ;)

Er en annen anonym enn den som synes hunterlady er ødelagt :) Burde kanskje undertegnet med noe, j 27 f.eks :)

Skrevet

Tror det også har endel med at menn tenner på jenter som ikke er så fordømt snerpete. Og så er vi litt sånn naturlig på vakt mot jenter som ser på sex som et ork, som skal brukes som et pressmiddel mot mannen. Da velger vi heller analdronninga enn hun som aldri barberer seg, for hun vil bli elsket for den hun er...

Vi betrakter kvinner som et nytelsesmiddel, tillike med nikotin, alkohol, sportsbiler og sånn, i seksuell sammenheng. Når hun passer til soveromsinteriøret, er alt såre vel.

Alle de andre gode egenskapene hennes (sekundæregenskapene), kan hun bruke i de andre rommene.

Dessuten er vi vant til at kvinner (særlig yngre) er vandrende kompleksknuter. Jenter som ikke er gniten på toer'n signaliserer noe om at her er det bare å forsyne seg, og at det er opp til meg å bestemme hva jeg synes er ekkelt, eller ikke.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...