Gå til innhold

Dere som har møttes IRL

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er litt nysgjerrig på dere KG-ere som har møtt hverandre IRL. Altså dere som ikke kjente hverandre fra før, men som bestemte dere for å møtes etter å ha pratet her.

- Hvor mange var dere? Var det via et av disse såkalte "treffene"?

- Hvordan var det? Var det kleint til å begynne med, eller fløt praten fra starten av?

- Har dere fått KG-venner som dere nå møter som "normale" venner?

Ja, jeg er altså litt nysgjerrig på det meste :skravle: Hvis dere vil bidra med informasjon om noe annet enn det jeg har spurt om også, så kjør på!

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har bare møtt ei herfra, og det var fordi vi fant ut at vi var fra samme by. Hun var på utkikk etter jobb, min jobb trengte folk, og vips, var hun ansatt hos oss :ler:

Så KG kan brukes til så mangt :)

Har en dagbokgjeng som jeg også er venn med på FB, og selv om jeg aldri har møtt dem, føler jeg at jeg kjenner dem likevel :)

Skrevet

Morsomt å høre at kg kan fungere som vikarbyrå/aetat også. :)

Jeg hadde kontakt med en her for noen år siden, men bare på telefon. Tilfeldighetene gjorde at jeg fikk ødelagt min mobil og ikke fant opp nummeret hennes på gule sider fordi hun hadde giftet seg og byttet etternavn, og begge byttet nick på kg uten å avtale det. Vi fikk god kontakt, men møttes ikke fordi vi bodde i litt langt unna. Tror ikke hun er mer her på kg, men jeg leter ikke etter henne og hun har sikkert forandret måten å skrive på. Det var et kort møte men hun var utrolig grei og snill dame. Grunnen til at vi ble telefonvenninner var vel at vi begynte å sende pm på kg og ble litt kjente, samtidig som vi hadde samme hobbyer osv.

Skrevet

Jeg møtte ei fra kg som bor nær meg og som virket kjempekoselig, hun er nå en god veninne:)

Skrevet

Har møtt Brutal_mann og Cuckold IRL. Ellers blir det sikkert flere jeg møter etterhvert når anledningen byr seg :)

Gjest hogwash
Skrevet

Har møtt Brutal_mann og Cuckold IRL. Ellers blir det sikkert flere jeg møter etterhvert når anledningen byr seg :)

Nå lurer jeg på hvor mange spørsmål du får om de gutta der! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Nå lurer jeg på hvor mange spørsmål du får om de gutta der! :ler:

Bare vent til jeg møter deg!! Da blir innboksen full!

Gjest hogwash
Skrevet

Bare vent til jeg møter deg!! Da blir innboksen full!

Jeg tror jeg har gjort en for god jobb med å kjefte på folk til det i det siste gitt :opplyser:

Forøvrig må du finne meg først :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...