Gå til innhold

Irriterende mye utflod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært plaget med en del utflod. Noen dager kommer det lite, mens noen dager er trusa helt våt. Det lukter ingenting, men kjæresten min sier at jeg smaker syrlig.... Hva kan dette være??? Det er ikke klumpete men litt tyktflytende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Vil tro at de dagene det kommer mye, så har du eggløsning?

Uansett, noen kvinner har mye, andre har lite. Jeg må bruke truseinnlegg når jeg har eggløsning, for da har jeg veldig mye utflod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være noe som helst igrunn..

Var som deg før da jeg var yngere, men har så godt som ingen utflod nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Er det virkelig ingenting å gjøre med det? Føler meg nesten unormal.. Ingenting som det går an å få kjøpt på apotek, f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sant du ikke har plager så er det nok helt normalt for deg. Vi er forskjellige. Jeg hadde også mye utflod når jeg var yngre, det ble mindre etter jeg fikk barn bla.

At du smaker syrlig er jo bare positivt, da er sjansen for å få sopp mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært plaget med en del utflod. Noen dager kommer det lite, mens noen dager er trusa helt våt. Det lukter ingenting, men kjæresten min sier at jeg smaker syrlig.... Hva kan dette være??? Det er ikke klumpete men litt tyktflytende

Jeg hadde også mye utflod før. Følte at det var unormalt mye, så jeg dro til en gynokolog og fikk undersøkt ordentlig. Det viste seg at jeg hadde ubalanse i skjeden, altså ph verdien var ikke normal, så jeg fikk noen stikkpiller som normaliserte, og etter det har jeg vært fin. Det høres ut som du har det samme problemet. Gå på apoteket og kjøp noe for ubalanse i skjeden.

Røyker du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også mye utflod før. Følte at det var unormalt mye, så jeg dro til en gynokolog og fikk undersøkt ordentlig. Det viste seg at jeg hadde ubalanse i skjeden, altså ph verdien var ikke normal, så jeg fikk noen stikkpiller som normaliserte, og etter det har jeg vært fin. Det høres ut som du har det samme problemet. Gå på apoteket og kjøp noe for ubalanse i skjeden.

Røyker du forresten?

Åja, okei. Jeg røyker max to sigaretter i mnd.(fest). Kan vel si at jeg egentlig ikke røyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da røyker du ikke nei:)

Har hørt at det kan smake surt/syrlig hos damer som røyker skjønner du.. Men er nok pga ubalanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan komme av overproduksjon av hormoner.

P-ring, f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...