Gå til innhold

Husbråk - hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg bor i et kollektiv med to andre som ikke tar noe hensyn til meg. Det verste er festingen, det at de ikke gir meg beskjed i forkant. For et par dager siden kom det 20 pers inn i leiligheten kl. 3:30 og jeg måtte dra derfra i bare pysjen fordi jeg har en valp som blir redd når det spilles høy musikk. Hos utleier er det ingen hjelp å få, siden han ikke har fått noe nabovarsel tidligere.

Jeg har sagt opp leiligheten fordi jeg ikke orker dette mer, men må fortsatt bo der i 3 mnd da de har gitt beskjed om at de ikke vil finne noen som kan erstatte meg før da.

Hvis dette gjentar seg flere ganger vil jeg derfor selv varsle om husbråk. Hvordan gjør jeg dette, og hva vil i så fall følgene være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De høres ut som noen jævla idioter, men hvem anskaffer valp når man bor (i et sånt) kollektiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du 3 mnd oppsigelsestid, da?

Du fikk ikke klage til utleier pga at han ikke hadde fått nabovarsel? Hva mener du? Nabovarsel er et varsel man sender til naboene om at man skal ha fest. Mener utleieren din at pga at festerne ikke sa fra på forhånd, så kan du ikke klage på bråk? Det henger ikke på greip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...