AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Tok sol i dag, så kom jeg til å tenke på om det lønner seg å smøre kroppen med solkrem først? Altså solfaktor. Er litt skeptisk til ån ta sol siden det er høy forekomst av hudkreft nå om dagen...
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 "Statens strålevern fraråder bruk av solkrem i solarier. Det er bedre å redusere tiden i solariet for å unngå å bli brent. Dersom du trives i et solarium, synes det er avslappende, og du ønsker å ligge lenger, bør du heller anvende et solarium med svakere rør." http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.1314163 Om du er redd for hudkreft anbefaler jeg deg heller å være blek. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Folk som tar sol er mindre intelligente. Blir som å røyke - du vet det er farlig men driter i faren.
Gjest Serena Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Du minner meg om de folkene som bestiller cheeseburger og chips. Og legger til cola light i bestilligen for cola light er sunnere enn vanlig cola.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 Du minner meg om de folkene som bestiller cheeseburger og chips. Og legger til cola light i bestilligen for cola light er sunnere enn vanlig cola. Jeg velger alltid light fordi jeg synes den smaker bedre enn vanlig cola, men men. Man får ha det inntrykket man får. :gjeiper: 1
Gjest Serena Skrevet 17. april 2011 #6 Skrevet 17. april 2011 Jeg velger alltid light fordi jeg synes den smaker bedre enn vanlig cola, men men. Man får ha det inntrykket man får. :gjeiper: Så spesifisert jeg at det gjaldt de som valgte light fordi de ville være sunne, ikke pga smak, men samtidig hølver ned cheeseburger og chips,
Gjest Chanè Skrevet 17. april 2011 #8 Skrevet 17. april 2011 Jeg bruker aldri solkrem i solarium. Tar sol to til tre ganger i uken.
Lady in blue Skrevet 17. april 2011 #9 Skrevet 17. april 2011 Du minner meg om de folkene som bestiller cheeseburger og chips. Og legger til cola light i bestilligen for cola light er sunnere enn vanlig cola. Så hvis man har spist en sjokolade kan man like gjerne spise to? Hvis man har spist burger og drukket cola så kan man like gjerne spise et kilo smør i tillegg? Fordi når man først har spist noe usunt så kan man like gjerne bøtte innpå med alt mulig annet usunt i tillegg? Den argumentasjonen der ser jeg virkelig ikke fornuften i. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #10 Skrevet 18. april 2011 Så hvis man har spist en sjokolade kan man like gjerne spise to? Hvis man har spist burger og drukket cola så kan man like gjerne spise et kilo smør i tillegg? Fordi når man først har spist noe usunt så kan man like gjerne bøtte innpå med alt mulig annet usunt i tillegg? Den argumentasjonen der ser jeg virkelig ikke fornuften i. Å spørre om solkrem er lurt i solarium er som å spørre hva som er sunnest av kokain og ekstasy. Poenget er at det er forferdelig for deg til å begynne med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå