AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Jeg våknet og husket alt som skjedde i drømmene, og var ikke sikker på om jeg var våken eller om det hadde hendt, måtte gå inn i drømmene og så da at omgivelsene var uvante. Drømte at sønnen min lå på sofaen og fortalte at det er ikke sikkert hans kjæreste gjennom ett år er hans store kjærlighet. Jeg svarte at det er vel ettårskrisa da, i mangel på noe bedre å si. Men han åpnet seg og sa at hun ikke har svart på melding har har sendt etter gårsdagen. Da foreslo jeg at han kunne skrive en ny og spørre om han kunne leverere en bok hun har lyst å lese og han sendte meldingen. Hun svarte at det passer ikke nå. En annen drøm var min søster, at hun bodde i et narkoreir, det er heller ikke sant selv om hun røyker hasj av og til. Hun kjeftet på meg fordi jeg ikke hadde skrudd på krana til oppvaskmaskinen, irl har hun ingen oppvaskmaskin. Vi tok par pils og det begynte å regne ute, høljet ned paraplyer fra skyene, plaskvær. Hun lånte meg noen klær, en hatt og et skjerf for samtidig med regnet ble det kaldere ute. I neste sekvens satt vi på en bar og en hun kjenner begynte å si til henne at han ikke stoler på meg, hvem er hun, javel hva betyr det om det er søsteren din, jeg kjenner ikke henne. En voldsom natt med andre ord, men er det vanlig å ha så klinkeklare drømmer? Natt til i går drømte jeg at søsteren min bare lå i bikini på en felles takterasse der hun bor og hadde en drink ved siden av seg som kjedet henne. Hun bruker ikke å solbade seg, er helst i skyggen når det er varmt. Hvordan tolker man drømmer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå